Китайський дизайнерський центр Tesla допоможе адаптувати електромобілі марки до смаків місцевих споживачів.
Вперше про дизайнерський центр у Шанхаї голова компанії Tesla Ілон Маск заговорив наприкінці 2019 року, під час запуску серійного виробництва Model 3 на Gigafactory 3. Через деякий час з’явилося оголошення із закликом до потенційних співробітників подавати заявки до 1 лютого 2020 року.
За інформацією Reuters, співбесіди з претендентами почалися у грудні 2020 року. Керівництво Tesla вважає, що головою дизайнерського центру у Шанхаї має стати людина з двадцятирічним досвідом роботи, як на китайському, так і на зарубіжних ринках. Його завданням буде адаптація моделей марки до потреб китайського ринку. Розроблені тут моделі у цифровому вигляді передаватимуться до штаб-квартири Tesla у Каліфорнії.
У 2020 році Китай став другим за розмірами ринком Tesla після США. Тут компанія продала майже третину всіх електромобілів, але остаточне рішення про створення власної дизайн-студії у Китаї компанія прийме після вступу на посаду президента США Джозефа Байдена (Joseph Biden), оскільки саме від зовнішньоторговельної політики нової адміністрації буде залежати стратегія розвитку «китайського» напряму.
З чуток, за участю китайської студії Tesla буде створений електромобіль за $25 000 з функцією автопілота, який Ілон Маск пообіцяв вивести на ринок у найближчі три роки. Також центр займеться адаптацією електромобілів марки до смаків місцевих споживачів.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla отримала дозвіл продавати електромобілі в Ізраїлі.