Menu
in

Дев’ять електромобілів та три авто на водні: Stellantis представив нову родину комерційних авто

Концерн Stellantis представив нову лінійку комерційних машин під брендами Opel, Citroen та Peugeot. Залежно від ринку, машини будуть доступні лише у електричних варіантах, або і у модифікаціях з ДВЗ.

Так, Opel презентував нові покоління компактного вену Combo, середньорозмірного вену Vivaro та універсального фургона Movano. Крім того, німецький бренд оголосив, що найближчим часом новий Movano також буде доступний як автомобіль на водневих паливних елементах.

Окрім дизайну екстер’єру, оновлення зазнали й інтер’єри нових Opel Combo, Vivaro та Movano. Основні моменти оновлених кабін включатимуть нові бездротові Apple CarPlay і Android Auto, які зручно виводять основні програми вашого смартфону на сенсорний екран розміром до 10 дюймів.

Електричні версії нових Opel Combo, Opel Vivaro та Opel Movano отримали покращену та вдосконалену трансмісію, що дає змогу забезпечувати найкращий у своєму класі запас ходу та широкий асортимент електричних акумуляторів. Найближчими тижнями Opel розкриє більше деталей про кожну модель в новій LCV-лінійці.

Новинки від Citroen

У Citroen оновлення отримали Berlingo, Jumpy та Jumper. Так, компактний Berlingo вперше пропонує ексклюзивні сидіння Advanced Comfort, що вже стали однією з характерних особливостей бренду. Електричний фургон пропонує на 20% більший запас ходу (до 330 км за комбінованим циклом WLTP), покращені системи допомоги при паркуванні, функції допомоги водію Highway Driver Assist, камери огляду Surround Rear Vision та цифрове дзеркало заднього огляду.

Copyright William Crozes @ Continental Productions

Електричний Jumpy отримав оновлене кермо з інтегрованими елементами керування, в салоні з’явилась нова передня консоль та мультимедійна система. Електрична версія фургону пропонує запас ходу до 350 км (комбінований цикл WLTP). Новий Jumper пропонується з новою лінійкою дизельних двигунів, вперше доступний з автоматичною коробкою передач, а також повністю 100% електричним приводом та навіть водневим силовим агрегатом, вже починаючи з 2024 року. Фургон отримав повністю цифрову панель приладів, нову інформаційно-розважальну систему, центральний HD-дисплей, онлайн-навігацію, систему допомоги при паркуванні та ін.

Попередній електромотор е-Jumper потужністю 122 к.с. було замінено електромотором потужністю близько 270 к.с. з крутним моментом 400 Нм. Крім того, замість акумуляторів на 37 або 70 кВт*год. відтепер пропонується акумулятор ємністю 110 кВт*год, що забезпечує запас ходу до 420 км.

Новинки від Peugeot

У свою чергу, Peugeot оновив такі моделі, як E-Partner, E-Expert та E-Boxer. Так, електричний фургон Partner отримав оновлену силову установку потужністю 136 к.с. й максимальним крутним моментом у 270 Нм. Живлення електромотору реалізовано за рахунок акумулятора ємністю 50 кВт*год, тепер запас ходу становить 330 км. Новинка буде доступна у двох розмірах кузова: стандартний кузов – довжиною 4,40 м та зі звичайними пасажирським салоном (до 3 місць), або подовженим кузовом – довжиною 4,75 м зі звичайним (до 3 місць) або зі збільшеним пасажирським салоном (до 5 місць).

Новий Peugeot E-Expert відтепер оснащений електродвигуном потужністю 136 к.с. і максимальним крутним моментом у 260 Нм. Новинка з батареєю на 50 кВт*год забезпечує запас ходу до 224 км, а варіант з батареєю ємністю 75 кВт*год може проїхати до 350 км.

Також буде запропонована воднева версія нового “Експерта”, що відтепер матиме запас ходу до 460 км. Така версія створена на основі електричного фургона та з додаванням водневого елементу живлення, завдяки чому вдається поєднати переваги водню, акумуляторної батареї, електричного приводу.

Новий E-Boxer також отримав повністю нові електричні компоненти – починаючи від електромотору і продовжуючи акумулятором. Відтепер електричний силовий агрегат розвиває 270 к.с. та крутний момент на рівні 400 Нм. Новинка також має акумулятор ємністю 110 кВт*год, що забезпечує запас ходу до 430 км.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, продажі електромобілів у Європі зросли на 102%.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version