Menu
in

DeLorean і Ford GT повертаються у вигляді електромобілів: Lynx Motors показав ефектні концепт-кари

Lynx Motors розробляє електричні версії відомих класичних авто у сучасній обробці. Так, компанія придбала низку активів у Matech Concepts, яка розробляла Ford GT для змагань у Ле-Мані та FIA GT1. Зокрема, Lynx каже, що вони придбали “декілька вцілілих шасі Ford GT 2005 року”, а також “оригінальні форми для панелей кузова”.

Ці компоненти були використані для створення GT1e, який має “оновлений зовнішній дизайн”. Компанія була скромною щодо деталей, але заявила, що авто матиме світлодіодні освітлювальні прилади, а також унікальну ліврею, створену дизайнером Ford Каміло Пардо. Окрім того, судячи з фото, автомобіль має передній спліттер з вуглецевого волокна, та масивне заднє антикрило.

Компанія також заявила, що автомобіль має цифрову панель приладів і сенсорну інформаційно-розважальну систему.

Важливо, що авто матиме чотиримоторну електричну силову установку із сумарною потужністю 2400 к.с. У Lynx стверджують, що вона дозволить GT1e розганятися від 0 до 100 км/год за 1,5 секунди та досягати орієнтовної максимальної швидкості близько 515 км/год. Компанія також стверджує, що модель “націлена на подолання максимальної швидкості для серійних авто”.

Планується, що електромобіль матиме акумуляторну батарею Amprius на 100 кВт*год і запас ходу до 402 км. Також планується, що модель буде використовувати північноамериканський стандарт зарядки (NACS).

Друга новинка бренду – це DMC-EV, що є модернізованою версією класичного купе. Відомо, що машину оснастять тяговою батареєю від CATL на 70 кВт*год, яка живитиме чотири електродвигуни Elaphe L1600. За оцінками компанії, це дозволить автомобілю розганятися з місця до 100 км /год менш ніж за чотири секунди та мати запас ходу до 400 км.

Зазначається, що Lynx планує випустити 27 одиниць GT1e та близько 100 екземплярів DMC-EV.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Ford суттєво відкладає виробництво авто на електротязі.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version