Menu
in

Цифра дня: Bosch отримав замовлень на рішення для електромобілів на 13 мільярдів євро

Bosch швидко просувається в розробці рішень по електромобільності. Компанія має величезний досвід та експертизу, тому у сфері електромобільності Bosch впевнено рухається вперед.

Жодна інша компанія не має такого великого досвіду в цій галузі. Це підтверджується бізнес-результатами: з початку 2018 року Bosch отримали замовлення на рішення в області електромобільності на суму біля 13 млрд євро, в тому числі на виробничі проекти з виготовлення силових агрегатів для легкових і вантажних автомобілів.

Завдяки цим успішним замовленням та потужним інноваціям компанія Bosch зберігає свої позиції в сучасних складних умовах. Бізнес-сектор рішень у галузі мобільності знову демонструє кращий розвиток, ніж автомобільне виробництво в 2019 році в цілому.

Незважаючи на те, що зараз на ринку спостерігається тенденція до спаду, продажі від операцій в цьому секторі будуть майже на тому самому рівні, що й минулого року.

«Трансформація сфери засобів пересування – це не лише виклики, але й нові можливості. Ми хочемо ними скористатися», – говорить д-р Фолькмар Деннер, голова Ради Правління компанії Bosch.

З точки зору технологій Bosch серйозно підходить до мобільності майбутнього. Це і подальше вдосконалення звичайних двигунів, і швидкий перехід до електрифікації. Компанія також прагне зробити мобільність автоматизованою, персоніфікованою та підключеною до Інтернету.

Електроніка та програмне забезпечення – одні з основних напрямків на шляху до досягнення цих цілей. На сьогодні в компанії над операціями в галузі мобільності працюють приблизно 14 000 інженерів-програмістів, а річні витрати на розробку програмного забезпечення сягають 3 мільярдів євро.

Ціль полягає в тому, щоб забезпечити мобільність екологічно безпечним шляхом та гарантувати її всебічну доступність.

«Bosch робить мобільність екологічно безпечною та доступною», ─ зазначає доктор Деннер. 

Ефективні силові установки: від двигунів внутрішнього згоряння до паливних елементів 

Bosch – один із лідерів у боротьбі зі змінами клімату і це не лише завдяки тому, що з наступного року на всіх виробничих локаціях компанії по всьому світу викиди вуглекислого газу будуть нульовими.

«Ми також займаємося розробкою рішень для мобільності, які не здійснюють значний вплив на глобальне потепління та якість повітря» ─ додає Деннер.

Щороку компанія інвестує близько 400  мільйонів євро в екологічно чисту мобільність. В цілому на ринку електромобілів Bosch представлений масштабніше, ніж інші компанії – від велосипедів до вантажівок та від гібридних 48-вольтових моделей акумуляторів до агрегатів з повною електротягою.

Bosch ставить собі за мету стати лідером на ринку завдяки своєму акумулятору на 48 вольт. Для досягнення цієї мети було укладено угоду про довгострокову співпрацю з китайською компанією Contemporary Amperex Technology Co. Limited (CATL) для виробництва елементів живлення.

На початку року Bosch прогнозували обсяг продажів легкових автомобілів і вантажівок з компонентами і системами електромобільності на 5 млрд євро до 2025 року, але наразі очікується, що цей показник буде вищим.

«Якою б не була технологія, яка забезпечує мобільність без викидів, ми повинні змусити ринок прийняти її. Ми можемо досягти цього, тільки запропонувавши рішення за прийнятною ціною. Без таких доступних рішень зупинити глобальне потепління неможливо», ─ говорить д-р Деннер.

На шляху до лідерства на ринку електромобільності Bosch також планує сформувати масовий ринок паливних елементів і запускає їх у виробництво. Економія на масштабі також допоможе зробити виробництво цієї все ще дорогої технології більш рентабельним.

«Bosch зробить альтернативні силові агрегати доступними», ─ говорить д-р Деннер.

Нова технологія: менше твердих домішок в атмосфері, менше пилу від гальмування

У 2030 році три чверті нових автомобілів все ще будуть зі звичайними двигунами під капотом, деякі з них з електричною підтримкою від 48-вольтової системи або від гібридної силової установки.

Тому Bosch підвищує ефективність не тільки дизельного, але й бензинового двигуна. У його останній версії доопрацьовано двигун і впроваджено сучасну систему очищення вихлопних газів.

Це дозволить знизити викиди твердих часток з вихлопними газами від бензинових двигунів до рівня 70% нижче стандарту Euro 6d, навіть в умовах реального руху.

Bosch також прагне мінімізувати викиди твердих часток при гальмуванні.

Розробки в цій галузі включають iDisc, який виробляє всього 10% від гальмівного пилу, виробленого звичайним гальмівним диском, і рекуперативну гальмівну систему, яка здатна скоротити обсяг гальмівного пилу в електромобілях більш ніж на 95%.

Знакова подія: затверджена перша система 4-го рівня

Bosch також повідомляє про значні успіхи в області автономного управління. Їх основу заклала автоматична система допомоги при водінні. У поточному році Bosch показує зростання на 12% в цьому напрямку, а прогнозований обсяг продажів складе 2 млрд євро.

До 2022 року Bosch інвестує 4 млрд євро в наступні рівні автономного управління. Для ринків США і Азії Bosch в даний час розробляє системи 2-го рівня, які дозволяють водіям відривати руки від керма під час руху по автомагістралі.

У Німеччині Bosch і Daimler нещодавно перші в світі отримали дозвіл на використання системи 4-го рівня ─ автоматизованого паркування в гаражі музею Mercedes-Benz в Штутгарті.

Таким чином, цей проект автоматизованої служби паркування перейшов в стадію прототипу. Очікується, що до кінця 2021 року системою автоматичного паркування буде оснащено ще десять гаражів.

Персоналізована мобільність: автономні міські шатли і роллінг-шасі

З розвитком індустрії мобільності на ринку з’являються нові гравці, а Bosch не втрачає можливості спільної роботи з ними. Наприклад, компанія працює з DiDi, Lyft і Uber ─ трьома найбільшими платформами оренди автомобілів з водіями, які забезпечують понад 50 млн поїздок в день по всьому світу. DiDi ─ провідний китайський постачальник транспортних послуг, використовує хмарні сервіси батарей Bosch для збільшення терміну служби акумуляторів своїх автомобілів.

У майбутньому подібні постачальники транспортних послуг будуть все частіше використовувати шатли, щоб за запитом пропонувати персоналізований сервіс в області мобільності. Очікується, що до 2025 року по дорогах світу курсуватимуть більше 2,5 млн шатлів.

Компанія Bosch, пропонуючи свої рішення для електрифікації, автоматизації, інтернет-підключення та персоналізації, прагне допомогти цим компаніям надавати послуги оренди автомобілів з водієм з максимальною зручністю та безпекою.

Ходова частина таких шатлів може являти собою роллінг-шасі ─ готову до водіння модульну платформу, яка служить універсальною основою для різних конструкцій кузова.

У цій області на початку року Bosch вступив в партнерство з компанією Benteler, експертом в області шасі, ходової частини і силового блоку. Компанія Automobili Pininfarina стане першим клієнтом, що використовує роллінг-шасі для своїх автомобілів, а також вона виступить в якості реселлера для шасі.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version