Цінова війна на ринку електромобілів посилюється, адже два найбільші виробники акумуляторів у світі знижують ціни на свою продукцію.
Щоб убезпечити свої позиції на ринку, CATL аналізує ресурси виробничої лінії та наполягає на зниженні витрат. Згідно зі звітом, CATL почав продавати автовиробникам літій-залізо-фосфатні елементи ємністю 173 А*год.
Нові акумуляторні елементи, які пропонують кращу продуктивність без підвищення ціни, призначені для електромобілів, які продаються за ціною від 14 до 26 000 доларів. Згідно зі звітом, кілька автовиробників перейдуть на нові батареї CATL у середині 2024 року.
Тим часом підрозділ розробки батарей компанії BYD FinDreams опублікував внутрішнє повідомлення, у якому закликав свої команди продовжувати скорочувати витрати. FinDreams максимізував вигоди у 2023 році за допомогою ряду засобів, включаючи проведення тендерів, але можливості для скорочення витрат на поточні закупівлі залишаються величезними.
Згідно з даними, опублікованими 9 січня південнокорейським дослідником ринку SNE Research, CATL і BYD є двома найбільшими виробниками акумуляторів, причому світова частка першого склала 37,4 відсотка в січні-листопаді, а другого – 15,7 відсотка.
Оскільки CATL і BYD далі знижують ціни, менші виробники акумуляторів готові слідувати за ними, і вартість акумуляторів для живлення електромобілів буде знижуватися далі.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, новий завод CATL дозволить суттєво прискорити виробництво акумуляторів для електромобілів.