Menu
in

Continental розробили нову гальмівну систему для електромобілів, яка збільшить запас ходу

Німецький виробник шин, автомобільної електроніки та інших комплектуючих Continental AG представив нову систему гальм для електромобілів. Вона розроблена з урахуванням наявності системи гальмування рекуперації енергії, яка використовується частіше, ніж звичайні гальма EV. За даними Continental, рекуперація використовується у більш ніж 80% ситуацій гальмування.

«Підвищення ефективності – основна мета оптимізації електромобілів. Чим менші втрати електроенергії, тим більший запас ходу автомобіля. Гальма можуть зробити свій внесок у це, що досі не використовувалося», – пояснив голова відділу продуктів із фрикційними гальмами підрозділу гідравлічних гальмівних систем Continental Домінік Гісс.

Від «звичайних» гальм, що використовуються автомобілями з ДВЗ, «електричні» відрізняються меншими та легшими супортами. За розрахунками розробників, зменшення ваги та тертя між колодками та ротором має позитивно позначитися на запасі ходу. І хоча суттєвого збільшення очікувати не доводиться, кілька додаткових кілометрів пробігу не будуть зайвими.

Як раніше повідомляв Autogeek, Continental створила спеціального робота для зарядки електромобілів.

За матеріалами: Autoevolution

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version