Німецький виробник шин, автомобільної електроніки та інших комплектуючих Continental AG представив нову систему гальм для електромобілів. Вона розроблена з урахуванням наявності системи гальмування рекуперації енергії, яка використовується частіше, ніж звичайні гальма EV. За даними Continental, рекуперація використовується у більш ніж 80% ситуацій гальмування.
«Підвищення ефективності – основна мета оптимізації електромобілів. Чим менші втрати електроенергії, тим більший запас ходу автомобіля. Гальма можуть зробити свій внесок у це, що досі не використовувалося», – пояснив голова відділу продуктів із фрикційними гальмами підрозділу гідравлічних гальмівних систем Continental Домінік Гісс.
Від «звичайних» гальм, що використовуються автомобілями з ДВЗ, «електричні» відрізняються меншими та легшими супортами. За розрахунками розробників, зменшення ваги та тертя між колодками та ротором має позитивно позначитися на запасі ходу. І хоча суттєвого збільшення очікувати не доводиться, кілька додаткових кілометрів пробігу не будуть зайвими.
Як раніше повідомляв Autogeek, Continental створила спеціального робота для зарядки електромобілів.
За матеріалами: Autoevolution