Збільшуючи потужності по виробництву радарних датчиків, Continental будує новий завод в Нью-Браунфелс, штат Техас.
«Будучи одним з технологічних лідерів в сфері електронних систем безпеки, які щодня рятують життя, ми прагнемо не тільки вдосконалити їх конструкцію, але й забезпечувати ними все більшу кількість автомобілів», — підкреслює Френк Журдан, відповідальний за напрямок «Автономна мобільність і безпека», член виконавчої ради Continental.
Для будівництва нового заводу в в Техасі, Continental планує інвестувати близько 100 мільйонів євро протягом трьох років. Сучасні системи допомоги водієві будуть випускатися на ділянці площею 20 000 квадратних метрів. Початок будівництва стартує в середині 2020 року, а виробництво радарних датчиків планується вже в 2021 році.
Таким чином, компанія додасть ще 130 нових робочих місць для регіону на додаток до вже існуючих 450 робочих місць в області розробки і виробництва систем допомоги водієві. Ці цифри не включають подальші етапи розширення нового заводу. На сьогоднішній день Continental виробляє радарні датчики в Сегіні, приблизно в 25 кілометрах від Нью-Браунфелс.
«У період з 2015 по 2019 рік продажі у цій сфері виросли більш ніж удвічі, і ми бачимо хороші перспективи для подальшого зміцнення наших позицій на ринку», — пояснює Журдан.
Датчики, програмне забезпечення та інтелектуальні можливості підключення становлять основу сучасних систем допомоги водієві. Continental займається системами безпеки вже понад 20 років. Тільки за останні п’ять років компанія інвестувала в дослідження технологій безпеки сотні мільйонів доларів по всьому світу.
«Протягом наступних п’яти років ми плануємо інвестувати в область допоміжних систем безпеки близько тридцяти мільйонів євро. Розширення потужностей в Нью-Браунфелс — частина нашої стратегії розвитку», — говорить він.
Continental має власні центри розробки та виробничі майданчики в основних регіонах Європи, Америки і Азії, що дозволяє їй пропонувати індивідуальні рішення для своїх клієнтів.
«Близькість до клієнтів в окремих регіонах має для нас першорядне значення. Новий завод в Нью-Браунфелс надасть нам сучасне виробниче обладнання для наших високотехнологічних продуктів», говорить Карл Хаупт, керівник підрозділу «Передові системи допомоги водієві».
Клієнтами Continental є багатонаціональні та міжнародні виробники, а також всі масові автовиробники по всьому світу. Технологічна компанія очікує, що продажі в цій області перевищать два мільярди євро за 2019-й фіскальний рік. Майбутні перспективи також надихають: наприклад, в 2017/18 роках Continental отримала замовлень на загальну суму близько трьох мільярдів євро.
Американські автовиробники використовують радарні датчики Continental для систем екстреного гальмування і адаптивного круїз-контролю. Подібні датчики застосовуються і для систем контролю мертвих зон для автомобілів з причепами (Trailer Length Detection і Trailer Merge Assist). Так, в 2018 році вперше цю технологію застосували на пікапі Dodge Ram 1500, за що концерн FCA нагородив Continental титулом «Постачальник року» в категорії «Інновації». Для створення систем безпеки в США Continental також використовує майданчики в Оберн-Хіллз близько Детройта і в Санта-Барбарі, Каліфорнія, де розробляються системи на основі технології LIDAR (Light Detection and Ranging — «лазерне виявлення та визначення дальності»).
Сучасні системи допомоги вже сьогодні допомагають мільйонам водіїв. Вони запобігають нещасним випадкам задовго до їх можливого виникнення. Перш за все, до таких систем відносяться технології екстреного гальмування та допомоги в сліпих зонах, які в майбутньому стануть ще досконалішими.
Нагадаємо, раніше AUTOGEEK повідомляв про те, що Continental розробив інтелектуальне управління склом.