Новий китайський бренд iCar, представлений Chery Group у квітні цього року на автошоу в Шанхаї, вивів на дорожні тести свою першу модель – компактний позашляховик iCar 03.
Презентація концепту новинки відбулася також у Шанхаї. Зі слів розробників, майбутній «вседорожній позашляховик» відрізняється сміливим дизайном з високою лінією капоту, широкими колісними арками та вертикальною оптикою. Зокрема, задні ліхтарі шоу-кару були оформлені у вигляді літери «і». На багажних дверях – кофр для запасного колеса. Габарити iCar 03 складали 4371 х 1909 х 1709 мм при колісній базі 2700 мм. За інсайдерською інформацією, розмір дорожнього просвіту сягає 170 мм. Привід – повний.
Як це виглядає насправді, добре видно на шпигунських фото з випробувань передсерійного прототипу, опублікованих CarNewsChina. Автомобіль на них повністю позбавлений камуфляжу, що дозволяє роздивитися його в деталях. Зокрема, логотип «i» замінили написом «iCar». Також дещо змінено декоративну панель між фарами та ходові вогні. Кожен блок ходового вогню у формі літери «i» та заднього ліхтаря тепер діє як сигнал повороту.
Салон концепту під час прем’єри не показали. У автомобіля на фото він укомплектований спортивними сидіннями із вбудованими підголовниками та розвиненою бічною підтримкою як у Tiggo 7 Plus. Також iCar 03 дісталися багатофункціональне кермо та «плаваючий» дисплей великої діагоналі (на передній панелі). На центральному тунелі видно підлокітник, майданчик для бездротової зарядки для смартфона та два підсклянники.
У Китаї продажі нового «вседорожнього позашляховика» стартують у четвертому кварталі 2023 року. Першою запропонують версію із запасом ходу 500 км. Пізніше стане доступною версія EREV із подовжувачем запасу ходу, здатна проїхати до 1000 км. Також iCar 03 обіцяно автопілот другого рівня автономності та силову установку, порівнянну за потужністю із 2,5-літровим турбованим ДВЗ.
Як раніше повідомляв Autogeek, Rivian запустив серійне виробництво “бюджетної” версії електропікапа R1T.