Menu
in

Черговий суд: Toyota звинуватили у монополізації ринку авто на водні

Проти компанії Toyota подали колективний судовий позов, у якому стверджується, що автовиробник бере участь у антиконкурентних діях з метою монополізації ринку водневого палива для автомобілів.

У позові говориться, що Toyota зв’язала власників своїх водневих Mirai з одним постачальником, First Element, не даючи іншим постачальникам водню отримати доступ до ринку. Позивачі також стверджують, що часто поганий стан заправних станцій First Element означає, що Toyota порушила умови гарантії на Mirai.

В результаті певних обмежень власники водневих машин у Каліфорнії платили більше, щоб заправити свої автомобілі Mirai FCEV, і мільйони доларів грошей платників податків були витрачені даремно на водневі станції, які не могли працювати.

Позов, поданий групою каліфорнійських платників податків, зосереджується на історії водневої паливної станції з чистої енергії, побудованої в 2010 році Університетом штату Каліфорнія в Лос-Анджелесі за грант штату. Японського автовиробника звинувачують у встановленні заднім числом суворих стандартів на об’єкті, які перешкоджали його роботі, незважаючи на те, що він відповідає всім іншим державним нормам.

Використовуючи свій вплив, нібито видаливши станцію з веб-сайту Hydrogen Fuel Cell Partnership, Toyota не тільки пригнічувала конкуренцію, але спричиняла нецільове використання грошей платників податків.

Минулого місяця власники Mirai також подали до суду на Toyota за оманливі заяви про зручність використання автомобілів на водні. Позивачі посилалися на дефіцит робочих водневих станцій і дедалі вищу вартість водневого палива, яка за останні кілька років зросла на 200 відсотків.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota придумала незвичне застосування для водню.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version