Першою гонкою нового Cadillac GTP буде Rolex 24 в Дайтоні 2023 року.
Починаючи з 2023 року він братиме участь у перегонах IMSA GTP та «гіперкари Ле-Ману». За розробку спортпротипа, відомого під назвою Project GTP (Grand Touring Prototype), відповідає підрозділ Cadillac Racing and Design. Також у проєкті приймає участь виробник гоночних автомобілів Dallara, один із чотирьох офіційних постачальників чемпіонату з гонок на витривалість.
Детальної технічної інформації про спортпрототип поки немає. Заявлено, що автомобіль буде оснащений «новим пакетом двигунів Cadillac», що означає, що компанія відмовиться від нинішнього 6,2-літрового гоночного двигуна V8. У відповідності до регламенту, GTP отримає гібридну силову установку потужністю не більше 680 к.с.
Поки що Cadillac обмежився публікацією кількох тизерів. На одному з них показано унікальний дизайн фар. Вперше подібна оптика з’явилася у 2020 році у першого повністю електричного кросовера марки – Cadillac LYRIQ. Також супергібриду дістався незграбний «ніс», більш характерний для дорожніх автомобілів, ніж для гоночного прототипу. Цим він відрізняється від нинішнього «гонщика» Cadillac DPi-VR, який почав брати участь у чемпіонаті IMSA WeatherTech SportsCar Championship у Північній Америці в 2017 році.
Також супергібрид отримав агресивне переднє крило, як у переможця чемпіонату минулого року Cadillac Daytona Prototype, вертикальні задні ліхтарі та заднє антикрило. Але відмінністю нового боліда будуть чотири крильця у формі плавників, два з яких розташовані під кутом у протилежних напрямках з кожного боку. Вони з’являться на автомобілі, який візьме участь у перегонах у Ле-Мані.
Більш детальна інформація про Project GTP з’явиться пізніше, під час офіційної презентації, яка має відбутися цього року.
Як раніше повідомляв Autogeek, електричний Cadillac Lyriq б’є рекорди.