Menu
in ,

Чемпіонату світу на воднемобілях бути: перший сезон Extreme H стартує вже у 2024 році

Автомобілі для серії Extreme H представлять на початку 2023 року, а перший сезон відбудеться у 2024 році.

Оголошення про створення нової серії прозвучало з вуст керівника чемпіонатів Formula E та Extreme E Алехандро Агага.

«Extreme E був розроблений, щоб стати випробувальним полігоном для інновацій та рішень для мобільності. Ми все ясніше розуміємо, що створення серії гонок на водні – це природне продовження нашого прагнення продемонструвати можливості нових технологій у боротьбі з кліматичними проблемами. Спорт — це найшвидша та найефективніша платформа для впровадження інновацій. Завдяки вже існуючій Extreme E, можна, використовуючи готові напрацювання, мінімізувати додаткові витрати. Фактично це означає, що кількість перегонів подвоїться, за незначних вкладень», – сказав Агага.

Як повідомляється, заїзди водневої серії проходитимуть в тих же локаціях, в ті ж дні і в тому ж форматі, що й Extreme E. Потужність силових установок позашляховиків серії «Н» не повинна перевищувати 536 к.с. До участі будуть допускатися команди чоловіків та жінок. Різниця лише у джерелі енергії, тобто у використанні водневих паливних осередків, а не традиційних акумуляторних блоків. Також Агаг додав, що фінал може бути комбінованим: учасники двох серій візьмуть участь у «естафеті» з одним гонщиком на автомобілі XE, іншим – на машині XH.

Рішення щодо проведення серій Extreme E та Extreme H у однакових умовах викликає деякі питання, оскільки батарейні та водневі автомобілі дещо відрізняються. Зокрема, машини на паливних осередках повільніші, але при цьому мають великий запас ходу і можливість швидкої зарядки. Крім того, конструкцією водневого позашляховика передбачена буферна акумуляторна батарея, яка накопичує енергію в ті моменти, коли гонщик відпускає педаль акселерометра. Саме ця енергія забезпечує автомобілю додаткову потужність при розгоні.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричний гоночний позашляховик McLaren Racing готовий поганяти на Extreme E.

За матеріалами: Motorsport

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version