Стартап Bollinger Motors з Нью-Йорка представив електричну платформу та шасі.
Технологію спеціалісти компанії планують використовувати для виробництва комерційних електромобілів.
Компанія вже має дві електричні моделі – вантажний автомобіль Bollinger B1 та пікап Bollinger B2.
Обидва транспортні засоби мають просту, проте досить міцну конструкцію. Однак до серійного виробництва в компанії так і не дійшли.
Й ось тепер в Bollinger створити електричну платформу E-Chassis для комерційних транспортних засобів.
“На E-Chassis можна будувати електромобілі з будь-якими типами кузова, що дозволить поширення автомобілів на електротязі”, – зазначив генеральний директор компанії Роберт Боллінгер.
Також в компанії розсекретили основні характеристики платформи Bollinger Motors E-Chassis:
- 120 кВт/год акумулятор
- 180 кВт/год акумулятор в якості опції
- повний привід
- подвійний мотор
- корисне навантаження в 5000 фунтів
- наднизький центр ваги
- полегшене регулювання для розміщення різних колісних баз
- гідравлічні антиблокувальні силові гальма (ABS)
- електронний контроль тяги
- електронний контроль стабільності
- гідравлічний гідропідсилювач керма
- гідропневматична самовирівнювальна підвіска
- бортовий зарядний пристрій на 5-15 кВт
В компанії наголосили, що платформа буде доступна для комерційного використання вже наступного року.
Як раніше повідомляв Autogeek, Bollinger оголосив ціну на свої перші моделі – електричну вантажівку В1 і електричний пікап В2.
За матеріалами: electrek.co