Menu
in

Буде доступний в Україні: плагін-гібридний Range Rover Velar долатиме більше 50 км на електриці

Представлено оновлений Range Rover Velar: екологічніший із плагін-гібридним двигуном, інтелектуальніший із вдосконаленою інформаційно-розважальною системою та новими елегантними елементами дизайну.

Середньорозмірний люксовий позашляховик, який у лінійці посідає місце між Range Rover Evoque та Range Rover Sport, пропонує ідеальний баланс дизайну та технологій: відтепер з гібридними двигунами. 

Новий 2-літровий 4-циліндровий плагін-гібрид P400e забезпечує плавне та досконале керування. Виробляє 404 к. c. та 640 Нм крутного моменту із бензиновим двигуном потужністю 300 к. с. та електричним мотором потужністю 105 кВт. Прискорюється від 0 до 100 км/год за 5,4 секунди.

Літій-іонний акумулятор потужністю 17,1 кВт·год, розташований під підлогою багажника. На зарядній станції постійного струму заряджається до 80 % лише за 30 хвили톆, або ж за 1 годину 40 хвилин через стандартну настінну зарядну станцію потужністю 7 кВт. Без викидів вихлопних газів може подолати відстань у 53 км виключно на електротязі.

Зі споживанням пального до 2,2 літра/100 км за зарядженої батареї та з викидами CO2 лише від 49 г/км — Range Rover Velar створений для більш екологічних та економічних подорожей. 

Нова родина 3-літрових рядних 6-циліндрових двигунів Ingenium уперше інтегрована у Range Rover Velar. Найсучасніше покоління бензинових та дизельних двигунів із плавною роботою доступне з технологією 48-вольтного м’якого гібрида (MHEV) для зменшеного споживання пального. Нові рядні 6-циліндрові двигуни доступні у повноприводних версіях: дизельний двигун у 300 к. с. D300 та бензиновий двигун у 400 к. с. P400. Пневмопідвіска присутня у стандартній комплектації задля відомого комфорту у Range Rover. 

Додатково доступні двигуни з технологією м’якого гібрида (Mild Hybrid Electric Vehicle — MHEV), для покращення робочих характеристик. Технологія використовує розташований у моторному відсіку стартер-генератор із ремінним приводом (BiSG) для збереження енергії, яка втрачається під час уповільнення. Енергія накопичується у 48-вольтному літій-іонному акумуляторі під багажним відділенням. Система перенаправляє накопичену енергію для допомоги двигуну під час прискорення, забезпечуючи чутливішу роботу системи старт-стоп.

Новий рядний 6-циліндровий двигун P400 створює 550 Нм крутного моменту і забезпечує вражаюче прискорення від 0 до 100 км/год за 5,5 секунди. Двигун обладнаний електричним турбонагнітачем за підтримки турбокомпресора з подвійним наддувом та системою безступінчастої зміни ходу підйому клапана для кращих робочих характеристик.

Дизельна силова установка D300 створює 650 Нм крутного моменту, прискорюючи авто від 0 до 100 км/год за 6,5 секунди. Споживання пального становить до 7,4 літра / 100 км, викиди CO2 — від 194 г/км. Каскадно-послідовна система турбонагнітання та новітня система доочищення вихлопних газів роблять цей двигун одним із найчистіших дизельних двигунів у світі.

Нові рядні дизельні силові агрегати Ingenium відповідають стандартам Викидів у реальних умовах руху, крок 2 (Real Driving Emissions Step 2 — RDE2), та остаточній версії стандартів Euro 6d щодо водіння у реальних умовах. Із технологією 48-вольтного м’якого гібрида покращується реакція та оптимізується споживання пального. Як наслідок, нова дизельна версія двигуна Ingenium — доступна і в Range Rover та Range Rover Sport — є однією з найчистіших серед дизельних силових установок світу. 

Додатково, 4-циліндровий дизельний двигун Ingenium D200 потужністю 204 к. с., запроваджений у Range Rover Velar, пропонує більшу потужність, нижчий обсяг викидів СO2 та покращені показники споживання пального. Двигун доступний з тією ж технологією 48-вольтного м’якого гібридного двигуна, як і решта моделей лінійки, з рівнем викидів CO2 від 165 г/км та споживанням пального до 6,3 літра / 100 км.

Velar має мінімалістичний дизайн, підкреслений гармонійно інтегрованими цифровими дисплеями, відтепер оснащеними сучасною інформаційно-розважальною системою Pivi та Pivi Pro від Land Rover. Інтелектуальна та інтуїтивна система Pivi ProΔ — з пакету S-специфікації — трансформує цифрову якість користування всередині позашляховика.

Система Pivi зосереджена на спрощеному застосуванні: простий інтерфейс скорочує кількість взаємодій для підвищення безпеки. Лаконічна нова графіка та швидка реакція втілені з повністю новою електричною архітектурою. Вона забезпечує готовність дисплеїв та навігаційної системи до запуску за секунди завдяки виокремленому джерелу живлення. Доступ до віддалених оновлень ПЗ не потребує відвідування дилерського центру. Тому у водія завжди під рукою останні версії мап, додатків та модулів програмного забезпечення авто. Оновлення можна запланувати на сенсорному дисплеї на будь-який зручний час.

Нік Роджерс, виконавчий директор відділу проектування компанії Jaguar Land Rover, пояснив інновації у Range Rover Velar: «Минуло 50 років з презентації Range Rover у 1970 році, і тепер кожен представник родини електрифікований завдяки плагін-гібридній технології. Електрифіковані силові установки та екологічніші м’які гібридні дизельні двигуни роблять Velar ще більш ефективною та екологічно чистою моделлю».

Нова архітектура EVA 2.0 від компанії Jaguar Land Rover підтримує нову інформаційну систему Pivi та Pivi Pro, аналогічно і віддалене оновлення ПЗ та низку вдосконалених систем допомоги водієві, камер та технологій очищення повітря.

«Так Range Rover Velar стає одним із найбільш технологічно досконалих розкішних кросоверів у світі», — підкреслює Роджерс.

Комфорт у подорожах на позашляховику підвищено завдяки технології активного заглушення дорожніх шумів***. Інтелектуальна технологія працює на кшталт пари навушників для заглушення шумів. Вона відстежує вібрації від поверхні дороги та розраховує протилежну фазу звукової хвилі, потрібної для усунення шуму, який чують пасажири. Ефект делікатний: зниження лише на 4 децибели достатньо для більшого спокою у салоні. Система навіть здатна пристосовувати рівень та розташування звуків, відтворюваних у салоні — на основі кількості пасажирів та їхнього розміщення всередині авто, завдяки використанню датчиків у ременях безпеки. Навіть зменшує рівень втоми водія, зумовленої впливом низькочастотних звуків упродовж тривалих подорожей.

Нова система фільтрації повітря в салоні Cabin Air Filtration зменшує кількість шкідливих часточок у салоні. Запроваджена додатково до існуючої функції іонізації повітря у салоні Cabin Air Ionisation, вона відфільтровує дрібні часточки (зокрема мікроскопічні PM2.5), алергени, пилок та сильні запахи. Активується кнопкою «Очистити» у нижній частині сенсорного дисплея. Таким чином, водій та пасажири дихають значно чистішим повітрям, порівняно з повітрям ззовні авто. 

Новинкою є і браслет Activity Key другого покоління, який може повністю замінити традиційний ключ. Водостійкий та протиударний, з інтегрованим годинником із LCD-дисплеєм та усіма функціями, потрібними для запуску, зупинки, відчинення та зачинення дверей. 

Новими акцентами дизайну Velar є новий дизайн керма з інтелектуальними кнопками для віддалених оновлень ПЗ — системи ADAS. Представлено новий, приємніший на дотик перемикач Drive Selector, що прийшов на заміну поворотному перемикачу трансмісії.

Версія Range Rover Velar Edition вирізняється ще більшими вдосконаленнями екстер’єру та інтер’єру, створеними на основі специфікації R-Dynamic□ SE. Зокрема, це чорний контрастний дах та чорні 20-дюймові легкосплавні диски для витонченого зовнішнього вигляду. Впізнавана нова модель спеціальної серії доступна ексклюзивно у металевому покритті кольору Lantau Bronze, а також у кольорах Hakuba Silver, Santorini Black або Eiger Grey.

Як вже раніше повідомляв AUTOGEEK, Range Rover отримав лінійку гібридних дизель-електричних двигунів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version