Оновлені седан та кросовер перейшли на використання 12-вольтових літій-іонних батарей.
Прийом попередніх замовлень на оновлені Tesla Model S та Model X американська марка оголосила тиждень тому, але повна інформація про новинки так і не була озвучена.
Як стало відомо, планове оновлення позбавило седан і кросовер від 12-вольтових свинцево-кислотних акумуляторів, які використовуються для забезпечення роботи світлотехніки, мультимедіа та «електропакета». Їх замінили літій-іонними такої ж напруги.
Нові акумулятори здатні витримувати більшу кількість циклів заряду та розряду, й не поступаються за цим показником тяговій батареї.
Зі слів Ілона Маска, це потрібно було зробити раніше, оскільки у Tesla періодично виникала проблема з 12-вольтовими батареями, особливо в Model S та Model X. Вони дуже швидко вичерпували свій ресурс.
Минулого року компанія намагалася вирішити цю проблему за допомогою оновлення програмного забезпечення, але потім було прийнято рішення про перехід на літій-іонні джерела. Вони стануть стандартними для електромобілів Tesla.
Також Маск згадав про плани переходу на 48-вольтову бортову мережу, яка дозволить здешевити автомобілі та зробити їх легшими за рахунок використання більш тонких проводів.
Але коли це буде впроваджено в серійні електромобілі, поки не відомо.
Нагадуємо, що раніше Autogeek повідомляв про те, на які ще автомобілі встановлювали кермо чудернацької форми.