Відмова від непопулярних моделей та опцій дозволить покрити витрати компанії на електрифікацію.
По ходу відновлення світової економіки після «коронарірусного кризи» BMW прагне повернутися до колишнього рівня операційного прибутку, але великі інвестиції в електромобілі змушують баварську марку скоротити модельну лінійку. Про це у інтерв’ю агентству Reuters повідомив фінансовий директор BMW Ніколас Пітер.
«Якщо після середини лютого ринок активується, ми зможемо забезпечити прийнятні результати у першому кварталі», – сказав топ-менеджер.
Цьому посприяє поліпшення ринкових умов, підписання торговельної угоди між Великою Британією та ЄС, а також збільшення частки BMW у китайському спільному підприємстві з 50% до 75% до 2022 року. Більш конкретні цілі по прибутку на 2021 році компанія озвучить у березні. Попередньо, у BMW плнують повернутися до передпандемічної операційної маржі, що складала від 8% до 10%.
За словами Пітера, завдяки різкому зростанню продажів автомобілів преміум-класу у Китаї, найбільшому у світі автомобільному ринку, у 2020 році операційна маржа повинна скласти від 2% до 3%. Також він заявив, що незважаючи на великі інвестиції в електрифікацію модельної лінійки BMW не планує повторювати досвід PSA та Fiat Chrysler, які у 2020 році утворили четвертий за величиною у світі автомобільний альянс Stellantis.
«Ми впевнені, що впораємося самостійно. Інвестиції дуже важливі, але ми повинні знайти способи вийти на інший рівень витрат, особливо на елементи та батареї », – сказав він.
Знайти необхідні ресурси планують за рахунок скорочення кількості варіантів та опцій, відмови від непопулярних у клієнтів функцій та оновлення програмного забезпечення. Все це дозволить зосередитися на більш простому та ефективному спосіб виготовлення автомобілів.
У 2020 році глобальні продажі електромобілів BMW виросли на 31,8% у порівнянні з 2019 роком. Цього року компанія планує подвоїти їх продажі. За словами топ-менеджера, намагаючись підвищити прибутковість, компанія все частіше шукає натхнення у Сан-Франциско та таких компаніях, як китайська Nio Inc, яка зосереджена на взаємодії між автомобілем та водієм.
За даними опитувань, дві третини китайських споживачів заявили, що готові придбати автомобіль іншої марки, якщо він забезпечить новий «цифровий досвід взаємодії», тобто розширені мережеві можливості, персоналізацію та унікальні сервіси. Саме цю готовність планує використати BMW.
Як раніше повідомляв Autogeek, BMW анонсували операційну систему iDrive нового покоління.