До 2030 року нові автомобілі баварської марки будуть на 40% складатися із перероблених матеріалів.
BMW Group поділилася планами щодо розширення застосування матеріалів з «переробки» у виробництві автомобілів. Як йдеться в офіційному прес-релізі компанії, у 2025 році BMW почне виробництво моделей нового класу, в оздобленні яких будуть використовувать пластики, що приблизно на 30% складаються з перероблених рибальських сіток та канатів. Сировина для них активно закуповується у портах по всьому світу.
Ексклюзивна технологія дозволяє використовувати відходи морської промисловості для виготовлення деталей оздоблення екстер’єрів та інтер’єрів автомобілів. Зокрема перероблені відходи нейлону становлять основу синтетичної пряжі ECONYL. Також сировиною для неї служать рибальські сітки, старі покриття для підлоги та відходи виробництва пластмас. Наприклад, килимками з ECONYL застелені підлоги в автомобілях BMW iX та BMW X1.
За даними компанії, компоненти з переробки мають на 25% менший вуглецевий слід, ніж аналоги, виготовлені з пластиків, вироблених традиційним способом. Перехід на «океанічний» пластик дозволить знизити потребу у первинних пластмасах на нафтовій основі та дозволить уберегти океан від забруднення. Загалом до 2030 року BMW Group має намір збільшити частку вторинних матеріалів у термопластах, що використовуються у нових автомобілях, із нинішніх приблизно 20% до 40%.
Зокрема, у 2025 році BMW почне використовувати «переробку» для видимих автомобільних деталей. Їх виговлятимуть із «океанічних» пластикових гранул методом лиття під тиском. Сировина для таких автокомпонентів може складатися приблизно на 30% з морських пластикових відходів.
Технологія отримання гранул із переробленого пластику розроблена у співпраці з датською компанією PLASTIX. Досі такий пластик використовувався в автомобільній промисловості лише у вигляді волокон.
Як раніше повідомляв Autogeek, BMW вивела на тести заряджену M-модель із чотирма електромоторами.