Білий колір залишається на піку популярності останні десять років.
Американська компанія Axalta Coating Systems, один з найбільших міжнародних постачальників рідких та порошкових покриттів, опублікувала результати щорічного дослідження Global Automotive Color Popularity Report.
За даними аналітиків, у 2020 році, як і все останнє десятиліття, найпопулярнішим кольором для нових автомобілів був білий. У білий колір в цьому році були пофарбовані 38% автомобілів. Також до трійки популярних автомобільних кольорів увійшли чорний (19%) та сірий (15%). За інформацією компанії, популярність сірого в глобальному масштабі в цьому році зросла на 2% та досягла десятирічного максимуму. При цьому частка білих та чорних автомобілів залишається незмінною протягом останніх трьох років.
Також у Axalta простежили переваги у кольоровій гамі в залежності від сегменту автомобіля та географії. Так у Європі другий рік поспіль користується популярністю сірий, але в цьому році його частка зросла ще на 1%, до 25%. На частку білих автомобілів припало 25% продажів, а треті за популярністю в Європі чорні – 21%.
Що стосується сегментів, то серед компактних та спортивних автомобілів на європейському ринку домінують сірі – 29% (+5% за рік), тоді як у сегменті преміальних автомобілів та автолюкс-класу переважають чорні з часткою 38%.
Білі автомобілі як і раніше залишаються у пріоритеті в Азії (48%) та Африці (46%). Також білому віддають перевагу китайці. У Піднебесній білих автомобілів 57%.
А кольором року компанія Axalta назвала відтінок «Морське скло».
Як раніше повідомляв Autogeek, Opel змінює логотип та фірмовий колір, щоб бути “ближче” до електромобілів.