Наразі український парк електомобілів нараховує понад 50 000 одиниць. Оскільки це автомобілі різних років виробництва з усіх країн світу, то й оснащені вони зарядними портами різних типів.
В залежності від ринку та року виробництва, одна й та сама модель може бути оснащена трьома комплектами зарядних портів дев’яти комбінацій: чотирьох повільної зарядки (AC) та п’яти швидкісної (DC).
Наприклад, електромобілі Tesla можуть мати як порт для поповнення батареї від Tesla Supercharger, так і європейського чи китайського стандарту. Але більшість «українських» електромобілів використовують застарілі стандарти Type 1 (J1772) в AC та CHAdeMO в DC.
Що стосується регіонів, то у західній частині країни більш поширений європейський стандарт, у східних – американський. Останнім часом українці почали частіше купувати електромобілі з Китаю, які використовують зарядні порти стандарту GB/T.
В Одеській області вони вже наздогнали автомобілі з європейськими CCS2. І це не зважаючи на те, що у регіоні працює лише одна швидкісна зарядна станція для китайських електромобілів.
Як раніше повідомляв Autogeek, у Китаї стартують продажі електрокросовера Zeekr X.
За матеріалами: Марина Китіна