Електричний позашляховик Audi RS Q e-tron отримав серію оновлень перед своєю третьою гонкою у ралі-рейді “Дакар”, який розпочнеться у січні наступного року. Незважаючи на те, що зміни між моделями 2023 і 2024 років дещо менш суттєві, ніж зміни між моделями 2022 й 2023 модельного років, Audi зазначає, що було зроблено “низку важливих покращень”, зокрема, що стосуються безпеки.
Цьогорічний ралі-рейд “Дакар” став справді катастрофічним для Audi: і Стефан Петерхансель, і Карлос Сайнс потрапили у серйозні аварії. Покращуючи безпеку, інженери оновили пружини, амортизатори та відбійники, щоб зменшити пікове вертикальне прискорення під час приземлення після великих стрибків.
Крім того, у сидіння включено нову піну для кращого розподілу будь-яких сил, які виникають під час зіткнення. Це гарна новина для Сайнца, який отримав травму хребта після аварії. Нова модель також включає більший пластиковий аварійний бокс, посилений вуглецевим волокном, у передній частині, щоб краще поглинати сильні фронтальні удари.
У Audi Sport додають, що у моделях 2022 та 2023 років каміння потрапляло між моточиною, гальмівним диском і стійкою. Для оновленого позашляховика компанія розробила нові кріпильні елементи для стійок, щоб каміння не застрягало. Авто також отримує ковані колісні диски і нові шини BF Goodrich з міцнішими боковинами.
Також було вжито кілька заходів щодо зменшення ваги, щоб компенсувати додаткову вагу нових шин. Авто отримало менші гальмівні супорти, модифікований задній капот і навіть більш тонку підніжку для штурмана. Інженери також збільшили потужність двох електродвигунів з 363 до 384 к.с.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, презентовано водневу вантажівку H2 Racing Truck для участі в Дакарі.