Власне виробництво акумуляторних батарей дозволить відмовитися від сторонніх постачальників зі сходу.
Напівпровідникова криза, з якою автомобільна галузь зіткнулася наприкінці 2020 року, змусила виробників замислитися про реформування системи постачання компонентів, включаючи створення власних виробництв, в тому числі й батарейних.
Як заявив на одному з галузевих заходів генеральний директор Ford Джим Фарлі, американська автомобільна промисловість не може допустити повторення ситуації з дефіцитом компонентів, який виник у результаті концентрації їх виробництва на Тайвані.
За його словами, Ford Motor вже веде переговори з владою США про організацію на території країни великосерійного виробництва акумуляторів для своїх майбутніх електричних моделей. До 2025 року компанія планує інвестувати в розвиток електромобільного транспорту не менше $22 млрд.
Для їхнього виробництва компанії знадобляться акумулятори, з якими у Ford вже зараз виникли проблеми. Справа в тому, що недавно Комісія з міжнародної торгівлі США (ITC) заборонила SK Innovation протягом 10 років імпортувати та виробляти на території країни літій-іонні акумулятори для електромобілів. Компанію звинуватили в порушенні права на інтелектуальну власність LG Energy Solution.
Як виняток SK Innovation дозволили ще чотири роки поставляти батареї Ford. Керівництво Ford Motor закликає південнокорейських партнерів укласти мирову угоду, але поки ніяких зрушень у цьому напрямку немає.
Як раніше повідомляв Autogeek, південнокорейська компанія SK Innovation планує розмістити виробництво батарей у США.