Menu
in

Білоруський МАЗ показав свій перший електробус із запасом ходу 300 км

Перший електробус МАЗ 303Е10 з низьким рівнем підлоги побачив світ.

Каркас електробуса виготовлений з труб стійкою до корозії сталі зі спецпрофілів, а панелі – з алюмінію та пластика, що дозволить уникнути серйозного ремонту. 

МАЗ 303Е10 обладнали акумулятором з високою ємністю – 412 А•ч та тривалим терміном служби. Запас ходу близько 300 км. Заряджати батареї можна від автономного трансформатора на 380 вольт або на спеціально обладнаних станціях з роз’ємом CCS2 Combo. Для зарядки при максимальному струмі необхідно до 4 годин.

Електробус був створений на базі автобуса третього покоління МАЗ 303, однак з максимальною уніфікацією по вузлах, агрегатах, елементам облицювання та електросистем. Розміри представленої моделі наступні: довжина – 12,43 м, ширина – 2,55 м, а висота – 3,3 м. 

Пасажиромісткість електробуса – понад 70 пасажирів в салоні, з них 30 – на сидіннях. Ще 14 місць передбачено в безбар’єрній зоні.

В салони встановлена безконтактна система протизаземлення та висувною апареллю для людей на інвалідних візках. Всі ряди сидінь оснащені USB-портами, що дозволяє заряджати в дорозі смартфони та планшети.

Також в електробусі є електричне опалення, що робить його повністю екологічним. Кондиціонер працює як на обігрів, так і на охолодження. Водійське місце обладнане цифровою панеллю приладів. На екрані відображаються дані з датчиків дощу, світла, систем безпеки ECAS і EBS.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Solaris створила ще один автобус з нульовим рівнем викидів.

За матеріалами: maz.by

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version