Menu
in ,

Біля 1000 км на одному заряді: перші китайські електромобілі Nio ET7 вирушили до Європи

Це друга модель китайського бренду доступна на європейському ринку.

Китайський виробник електромобілів Nio розширює свою присутність на європейському ринку. Першим був електричний кросовер ES8, доступний у Норвегії з 2021 року. До кінця цього року у Німеччині, Нідерландах, Данії, Швеції та тій же Норвегії стартує прийом замовлень на седан Nio ET7.

Як повідомили у компанії, перша партія седанів уже вирушила до Європи. Цьому передувала сертифікація автомобіля у європейських регулюючих органах. Зокрема, у березні 2022 року флагман електричної лінійки Nio отримав схвалення типу транспортного засобу EWVTA (European Community Whole Vehicle Type Approval).

У Китаї прем’єра Nio ET7 відбулася у січні 2021 року. На конвеєр модель поставили у березні 2022 року. Наразі компанія вже встигла продати близько 10 000 седанів.

В основі Nio ET7 лежить нова платформа NT2.0, доступна більш ніж у 100 конфігураціях. Також ця архітектура дозволяє змінювати кількість систем активної безпеки та допомоги водію, опцій комфорту та багато іншого.

Nio ET7 – перша серійна модель марки на цій архітектурі. В арсеналі седана технологія Banyan, нова система програмного забезпечення для NT2.0. Незалежно від версії автомобіль укомплектований двомоторною силовою установкою сукупною віддачею 653 к.с. та 850 Нм крутного моменту. На внутрішньому ринку марки седан доступний з тяговою батареєю трьох ємностей – 75, 100 та 150 кВт•год. Запас ходу топової версії – близько 1000 км. Час прискорення з місця до 100 км/год – 3,9 секунди.

Як раніше повідомляв Autogeek, виробник електромобілів Nio відкриває завод в Угорщині.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version