Будівництво доріг з котушками індуктивності дозволить вирішити проблему пробігу, але буде коштувати надто дорого.
Проблема запасу ходу електромобілів гальмує масовий перехід на «зелений» транспорт і може стати перешкодою на шляху до безвуглецевого майбутньому. В якості одного з рішень розглядається безконтактна зарядка, яку активно просувають деякі світові автовиробники.
Наприклад, Renault SA спільно з Electricite de France SA тестують динамічну зарядку на вулицях Парижа. За словами керівника проекту Ксав’є Серр’є, зарядка не повинна гальмувати використання й розгортання електромобілів і з технічного боку ніяких проблем не існує.
Такі розробки є й у інших компаній. Так шведський автомобільний гігант Scania AB розробив готову до серійного виробництва електровантажівку з підзарядкою за допомогою пантографа на даху (за принципом трамвая). Шведська влада, зі свого боку, планує до 2030 року електрифікувати 2000 км доріг. Один кілометр такої дороги Scania оцінює у $2,5 млн.
У Тель-Авіві найближчим часом почнуть випробування електроавтобусів з бездротовою зарядкою. В рамках експериментальної програми електроавтобуси перевозитимуть студентів між залізничною станцією Тель-Авівського університету та кампусом. Проект реалізують компанія Electreon Wireless Ltd і місцевий оператор автобусних перевезень Dan Bus Company.
За оцінками ізраїльтян, один кілометр дороги з котушками індуктивності буде обходитися $650 тисяч, але без урахування підключення до електричної мережі. В цілому ж на думку експертів, подібна інфраструктура на даний момент доцільна тільки для крупного ватажного та пасажирського транспорту. Про економічну доцільність переведення на динамічну підзарядку легкового транспорту можна буде говорити пізніше.
Як раніше повідомляв Autogeek, середня вартість будівництва 1 км дороги в Україні здешевшала на 14,3%.