Menu
in

Без заміни батарей: вчені вияснили, як можна суттєво збільшити запас ходу електромобілів

Інженери Hyundai Motor Group розробили новий активний аеродинамічний пристрій під назвою Active Air Skirt (AAS), який, як очікується, знизить коефіцієнт лобового опору автомобіля на 2,8%. Це може здатися скромною сумою, але, на думку вчених, кожне крихітне збільшення має значення, і компанія каже, що пристрій може покращити запас ходу електромобілів, що рухаються на високих швидкостях.

AAS вже випробували на електричному кросовері Genesis GV60. Система складається з двох панелей, які опускаються попереду передніх коліс на швидкості 80 км/год, при якій, за словами Hyundai, аеродинамічний опір стає більшим, ніж опір коченню. Висувні панелі знову ховаються при гальмуванні до 60 км/год.

AAS може змінювати своє положення, щоб також контролювати турбулентність повітря навколо передніх коліс на різних швидкостях. Пристрій складається з двох окремих частин – по одній для кожного колеса, просто тому, що плоска днища платформи E-GMP, для якої вона була розроблена, пропускає повітряний потік під центральною секцією, і щитки AAS по центру авто непотрібні.

Покращення лобового опору на 2,8% дорівнює зменшенню показника аеродинамічного спротиву на 0,008, що, за словами Hyundai, може збільшити запас ходу на 6-7 км, припускаючи, що електромобіль постійно рухається на швидкостях, на яких використовується AAS. Варто зазначити, що Hyundai Motor Group не єдина, хто використовує передові аеродинамічні засоби для просування свого досвіду.

Свого часу BMW задіяв “повітряну завісу” ще в 2009 році в рамках своєї програми Efficient Dynamics. У той час було пояснено, що колеса та колісні арки відповідають за 30% загального опору повітря, 40% походить від пропорцій і форми автомобіля, 10% походить від функціональних отворів для охолодження двигуна, гальм і трансмісії, а 20% – від днища кузова.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, експерти назвали середній запас ходу електромобілів у 2023 році.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version