Сучасні транспортні засоби – це скарбниця даних, і частина цієї інформації вже використовується для визначення страхових внесків водіїв. Викликає тривогу те, що дані водія можуть використовуватися, незалежно від того, знають про це власники чи ні, часто через додатки, створені автовиробником.
Автовиробники по всій галузі пропонують додатки, які винагороджують користувачів очками за хороше водіння. Однак такі компанії, як GM, продають дані, зібрані через програму OnStar Smart Driver, брокерським фірмам, які потім використовують страховики для визначення ставок.
Анонімне джерело, яке працювало у офісі компанії в Детройті, повідомило New York Times, що річний дохід від програми становить “мільйони доларів”.
Але ці доходи надходять за рахунок споживачів, деякі з яких кажуть, що не знали, що їхні дані передаються страховикам. Власник Cadillac у Флориді розповів Times, що йому відмовили в страхуванні сім компаній, і врешті-решт він дізнався, що його автомобіль зафіксував багато випадків різкого гальмування та прискорення, а також деяких випадків перевищення швидкості.
На жаль, водій сказав, що він не знав про існування OnStar Smart Driver, ніколи не бачив його у своєму додатку MyCadillac і не міг знайти жодних доказів того, що він зареєструвався на нього в дилерському центрі.
У General Motors зізнались, що концерн ділиться з брокерами даних “окремими відомостями” про гальмування, прискорення та перевищення швидкості понад 130 км/год, а також про час у дорозі, але сказав, що клієнти погоджуються ділитися своїми даними, коли підписують угоду користувача.
Інші автовиробники з інтелектуальними програмами, як-от Kia, Mitsubishi, Hyundai, Honda та Acura, також мають програми, які обмінюються даними з брокерами. Вони також кажуть, що інформація передається лише за умови згоди водія, але у випадку Honda інформація про те, для чого використовуються дані, похована в документі про умови використання з 2000 слів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, LG анонсувала розсувні та складані автомобільні дисплеї.