У листі до Федеральної торгової комісії наприкінці минулого тижня сенатори США Рон Вейд і Едвард Маркі повідомили, що Honda і Hyundai продавали дані водіїв брокеру даних Verisk Analytics за напрочуд низький прибуток.
Протягом останніх кількох місяців автовиробники перебувають під підвищеною увагою щодо їхньої політики збору даних і того, як вони отримують згоду на передачу цієї інформації третім особам. Розслідування показало, що деякі автовиробники продавали інформацію про водія брокерам даних, які пакували та продавали її страховим компаніям.
Згідно з листом, Honda поділилася даними з 97 000 автомобілів з Verisk між 2020 і 2024 роками. Власники, які взяли участь у програмі Honda Driver Feedback через мобільний додаток компанії, отримали дані аналітичної компанії, яка заплатила Honda 25 920 доларів, або лише 26 центів за кожне авто.
За словами американських сенаторів, у період з 2018 по 2024 рік Hyundai продала Verisk значно більше даних про користувачів, які підключили свій автомобіль до Інтернету, автоматично реєструючи цих водіїв у програмі Driving Score автовиробника, не повідомляючи їм. Корейський автовиробник продав дані з 1,7 мільйона автомобілів приблизно за 1 мільйон доларів, або за 61 цент за автомобіль.
General Motors також продавала Verisk дані від споживачів, зареєстрованих у її програмі Smart Driver; однак компанія не розкрила сенаторам кількість залучених автомобілів або сплачену суму.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, LG анонсувала розсувні та складані автомобільні дисплеї.