Menu
in

Автомобілі на водні та на синтетичному паливі є менш екологічними, ніж електромобілі: дослідження

Виробництво синтетичного палива вимагає у п’ять разів більше енергії, ніж для зарядки електромобілів.

Науковий журнал Nature Climate Change опублікував результати нового дослідження, в якому стверджується, що електромобілі більш ефективні та менш небезпечні, ніж машини на водневому та синтетичному паливі (eFuel).

Справа в тому, що для виробництва цих видів палива потрібно у п’ять разів більше енергії, ніж для зарядки батарей електромобілів. Що, в свою чергу, може привести до більш глибокої залежності від викопного палива (нафти та газу) і, як наслідок, до збільшення викидів парникових газів.

Зі слів керівника дослідження Фалько Ікердта із Потсдамського інституту досліджень впливу на клімат у Німеччині, це може привести до «відкату» у розвитку електричної мобільності.

«Паливо на водневій основі може бути гарним екологічно чистим носієм енергії, але його вартість і пов’язані з цим ризики також великі. Якщо ми будемо дотримуватися технологій спалювання й сподіваємося «годувати» автомобілі водневим паливом, а воно виявиться занадто дорогим і дефіцитним, то ми в кінцевому підсумку будемо спалювати нафту та газ», – цитує Ікердта The Guardian.

На думку дослідників, водневі види палива придатні для вантажних перевезень та польотів на далекі відстані, а також для використання в якості сировини у хімічному виробництві та виробництві стали, але не для легкового транспорту. Повсюдне використання водню та eFuel призведе до погіршення ситуації з глобальним потеплінням, а не стане способом вирішення цієї проблеми, як це передбачалося спочатку.

«В даний час ми далекі від 100% відновлюваної електроенергії. Якби водневе паливо вироблялося з використанням нинішньої енергосистеми Європи, це збільшило б, а не зменшило викиди парникових газів у порівнянні з використанням викопного палива», – сказав The Guardian член дослідницької групи Ромен Саккі.

Як раніше повідомляв Autogeek, Great Wall першим у світі презентує водневий кросовер.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version