Menu
in

Автоматичне розпізнавання маски: Uber запровадив низку заходів безпеки в Україні

З огляду на те, що влада починає поступово пом’якшувати умови карантину, Uber вживає безпрецедентні заходи, щоб допомогти всім, хто використовує додаток, залишатися в безпеці і бути здоровим.

Починаючи з наступного тижня, всім користувачам, водіям і кур’єрам Uber в Україні буде представлено спеціальну інформацію про безпеку і функцію перевірки дотримання заходів безпеки перед поїздкою.

В Україні водіїв проситимуть зробити селфі, щоб переконатися, що вони носять маску або інший засіб захисту, за допомогою технології перевірки вбудованої в додаток. Водій, на якому немає маски або іншого засобу захисту, не зможе вийти на лінію. Від водіїв також буде вимагатися підтвердження того, що вони вживають додаткових заходів безпеки, такі як регулярна дезінфекція свого автомобіля і надання  своїм пасажирам дезінфікуючого засобу для рук.

У той же час, користувачам в додатку також будуть нагадувати про заходи безпеки перед здійсненням поїздки. Пасажирів попросять носити маски, обробляти руки перед початком поїздки дезінфекторам, сидіти на задніх сидіннях автомобіля і тримати вікна відкритими для провітрювання.

Ці нові заходи безпеки стануть доступними в понеділок, 18 травня, і будуть діяти до кінця червня, коли вони будуть переглянуті на основі актуальних рекомендацій від місцевих органів охорони здоров’я.

В Україні було вжито наступні заходи для забезпечення підвищеної безпеки:

  • Перевірка водіїв: водіїв проситимуть підтвердити дотримання заходів безпеки і пройти перевірку в додатку, що вони носять маску.
  • Перевірка пасажирів: пасажирів попросять підтвердити, що вони вжили кілька ключових заходів безпеки, рекомендованих органами охорони здоров’я, таких як обробка рук дезінфектором перед тим, як сісти в машину, або зайняти місце на задньому сидінні автомобіля і відкрити вікна для провітрювання.
  • Картки безпеки: картки безпеки будуть розміщені в транспортних засобах водіїв, щоб нагадувати всім користувачам про правила безпеки в зв’язку з COVID.
  • Засоби дезінфекції: кожен водій в Україні може отримати засіб дезінфекції поверхонь (санітайзер) або придбати його і отримати відшкодування витрат від Uber. З наступного тижня близько 4000 санітайзерів буде передано водіям в містах України.
  • Безкоштовне скасування поїздки з міркувань безпеки: користувачі та водії можуть скасувати поїздку без штрафу, якщо інша сторона не носить маску або інший захисний засіб. Такі скасування повинні бути пов’язані виключно з питаннями безпеки. Правила спільноти Uber забороняють дискримінацію щодо кого-небудь за ознакою раси або передбачуваного національного походження.
  • Нова система зворотного зв’язку щодо здоров’я та гігієни: ми додаємо нові опції для зворотного зв’язку в додаток Uber, включаючи повідомлення про те, що у водія або пасажира немає маски. Кожен, хто неодноразово відмічається за порушення нашої нової політики безпеки, ризикує втратити доступ до додатків Uber.
  • Навчальні матеріали з безпеки: працюючи з Всесвітньою організацією охорони здоров’я, ми зібрали поради та рекомендації щодо безпеки, спеціально призначені для сервісів спільного використання та доставки їжі. Вони будуть використовуватися для навчання користувачів, водіїв, кур’єрів і ресторанів.
  • Фінансова підтримка: Водії та кур’єри з діагнозом COVID-19 – або ті, кому потрібно самоізоляція – будуть отримувати фінансову допомогу від Uber на термін до 14 днів. Протягом цього часу вони не зможуть увійти в додаток Uber.

З тих пір, як почалася пандемія, Uber зробив значні кроки, щоб допомогти всім на платформі Uber бути в безпеці. Це включає надання нової інформації від органів охорони здоров’я в наших додатках, введення безконтактної доставки в Uber Eats і надання водіям і кур’єрам з діагнозом COVID-19 – або тим, кому необхідно самоізолюватись – фінансової допомоги від Uber на термін до 14 днів.

Uber також виділяє 50 мільйонів доларів по всьому світу, щоб допомогти водіям і кур’єрам отримати доступ до захисного обладнання і дезінфікуючих засобів, які їм необхідні для більш безпечної роботи в додатку Uber. Це включає купівлю та початок поширення понад 7 мільйонів масок і більше 350 000 одиниць санітарно-гігієнічних засобів для водіїв і кур’єрів по всій Європі.

Крім того, Uber співпрацюватиме з компанією з виробництва споживчих товарів Unilever для надання гігієнічних наборів для водіїв і кур’єрів в Великобританії, а також планує найближчим часом розширити дане співробітництво на інші країни Європи, Близького Сходу і Африки. Набори будуть складатися з антибактеріального універсального спрею Cif, гелю для рук на спиртовій основі і інших засобів.

Дара Хосровшахі, генеральний директор Uber: «Протягом багатьох місяців ми закликали людей залишатися вдома заради їхньої безпеки і безпеки водіїв, які продовжують здійснювати важливі поїздки. Тепер, коли міста починають знову відкриватися, і люди знову починають пересуватися, ми вживаємо безпрецедентні заходи, щоб допомогти всім залишатися в безпеці і бути здоровими кожного разу, коли вони використовують Uber. Це включає в себе роботу з такими партнерами, як Unilever, щоб забезпечити водіям, кур’єрам і користувачам доступ до засобів для безпеки, які їм необхідні для більш безпечної роботи і поїздок».

В майбутньому Uber продовжить співпрацювати з урядами та органами охорони здоров’я, щоб допомогти всім залишатися в безпеці, використовуючи додаток Uber.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version