Menu
in ,

Audi вивела на дорожні тести новий електричний кросовер з запасом ходу понад 480 км та підтримкою швидкісної зарядки

Брат електричного Porsche Macan засвітився на шпигунських фото і це електрокросовер Audi Q5 E-tron.

Електричний кросовер Audi Q5 E-tron стане однією з перших моделей, побудованих на новій архітектурі Premium Platform Electric (PPE), яку спільно розробляють Audi та Porsche.

Офіційна прем’єра новинки очікується у 2022 році, поки ж у мережі з’явилися шпигунські фото кросовера у серійному кузові. У модельній лінійці марки Q5 E-tron відведено місце між нинішнім флагманом E-tron, побудованим на модифікованій версії платформи MLB, та майбутнім E-tron нового покоління, основаним на платформі MEB VW Group. Прем’єра останнього запланована на четвертий квартал 2021 року.

Фактично, Audi Q5 E-tron буде «братом» електричного Porsche Macan, а більшу частину компонентів, як і новий седан Audi E-tron GT, запозичить у Porsche Taycan. Що стосується зовнішності, то прототип на фото дуже схожий на повнорозмірний Q5 E-tron. У нього така ж форма кузова, похила лінія даху та громіздкі задні арки.

Очікується, що Q5 E-tron буде більш продуктивним, ніж нинішній автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння. За попередньою інформацією, RS-версія кросовера отримає електричну установку віддачею близько 590 к.с. і 830 Нм крутного моменту та повний привід, хоча платформа PPE стандартно передбачає один двигун на задній осі.

Також PPE має вбудовану функцію зарядки 800 В, тобто електричний Macan та Q5 E-tron зможуть заряджати зі швидкістю до 350 кВт. Очікуваний запас ходу – понад 480 км.

У розпорядженні Q5 E-tron виявляться вбудовані функції векторизації крутного моменту та рульового управління задньою віссю. Це дозволить йому обійти за динамічними характеристиками електричні моделі Audi та Volkswagen на платформі MEB.

Точні терміни прем’єри нового електричного кросовера Audi Q5 E-tron поки не названі. Не виключено, що дебют новинки відбудеться тільки після того, як представлять електричний седан, анонсований у 2019 році в якості «найважливішого Audi, що використовує платформу PPE».

Як раніше повідомляв Autogeek, бос Audi не вірить в далекобійність електромобілів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version