Menu
in

Audi відкрила в Нюрнберзі «вітальню» для електромобілів: перші фото зарядної станції преміум-класу

Розкішну зарядну станцію Audi відкрили напередодні Різдва у Нюрнберзі.

Німецька марка вирішила кардинально змінити усталене уявлення про зарядку електромобілів, перетворивши процес поповнення батареї на відпочинок преміум-класу. У версії Audi зарядна станція – це не просто кілька терміналів у задній частині паркування, а шикарна «вітальня» для електромобілів та їх власників.

Як і було обіцяно раніше, перший такий хаб відкрився 23 грудня у німецькому Нюрнберзі. Зарезервувати один із шести зарядних пристроїв користувачі можуть через застосунок myAudi, а поставивши автомобіль на зарядку, провести час у вітальні нагорі.

Зал площею близько 200 квадратних метрів – це відкритий простір з численними зонами відпочинку, де відвідувачі можуть розслабитися або попрацювати, поки автомобіль заряджається. Також провести час можна у внутрішньому дворику або пограти з величезним 98-дюймовим дисплеєм, на якому відображеється інформація про зарядку автомобіля, відомості про зарядний концентратор або конфігуратор Audi. Якщо хочете перекусити, у хабі є автомат із продуктами та служба доставки їжі. Також «вітальня» надає послуги прокату елекросамокатів, заміни акумуляторів для електровелосипедів, контрольовані тестові поїздки на Audi Q4 e-tron і RS e-tron GT.

Як пояснили в компанії, зарядний вузол побудовано із «гнучких контейнерних кубиків», що дозволяє збирати та розбирати станції за лічені дні. Для забезпечення станції електроенергією використовуються батареї «другого життя» від демонтованих транспортних засобів, що дозволяє їх встановлювати навіть там, де немає високовільних ліній електропередач.

Проміжна ємність зарядного вузла складає 2,45 МВтч, а це означає, що станції потрібно лише скромне підключення до мережі на 200 кВт. Ще 30 кВт «зеленої» енергії забезпечують сонячні панелі на даху. Як заявили в Audi, протягом дня станція, не перевищуючи граничну потужність вузла, може заряджати близько 80 автомобілів.

Тим, хто оформив контракт на послугу e-tron Charging Service 1 кВт•год обходиться 31 євроцент, приблизно стільки ж, як поповнення батареї від домашнього настінного блоку.

Як раніше повідомляв Autogeek, наступник суперкара Audi R8 буде електромобілем.

За матеріалами: Carscoops

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version