Menu
in ,

Майстер метаморфоз: електричний позашляховик Audi Activesphere зможе трансформуватися у пікап (відео)

Audi Activesphere – четвертий концепт у лінійці футуристичних електричних прототипів німецької марки, який розробники називають «майстром метаморфоз». Судячи з опублікованих компанією фото, новий прототип – чотиридверний купеподібний позашляховик із похилою лінією даху. Їздить Activesphere на 22,0-дюймових колісних дисках із рухомими сегментами, які можуть відкриватися під час руху бездоріжжям та закриватися на асфальті.

Ще одна «фішка» прототипу – кузов з активною задньою частиною, що дозволяє одним натисканням кнопки перетворювати позашляховик на пікап. При цьому заднє скло піднімається вгору по даху, а багажні двері складаються горизонтально. У той же час із-за спинок сидінь заднього ряду виїжджає перегородка із електроприводом, яка розділяє вантажну платформу й салон.

Варто зазначити, що розміри вантажної платформи не дозволяють назвати концепт повноцінним «вантажівкою». Габаритна довжина Activesphere – 4980 мм. Тим не менш, «у кузові» пікапа поміщаються два електровелосипеди або спорядження для зимових видів спорту. У центрі даху вбудовано стійку для лиж. У звичайному стані вона знаходиться на одному рівні із дахом, а при необхідності – висувається вгору.

В основі Audi Activesphere лежить нова 800-вольтова архітектура Premium Platform Electric (PPE), що підтримує батареї на 100 кВт•год. Побудовані на ній електромобілі здатні долати понад 600 км без підзарядки. Двомоторна силова установка (по одному на осі) прототипу генерує 436 к.с. та 720 Нм крутного моменту. Також заявлена адаптивна пневматична підвіска, яка дозволяє збільшувати чи зменшувати дорожній просвіт на 40 мм. Максимально його розмір сягає 248 мм.

Ще одна цікава позашляхова функція – скляні вставки у нижній частині передніх та задніх дверей, які збільшують видимість під час руху бездоріжжям. Кут в’їзду заявлений на рівні 18,9 градусів, кут з’їзду – 28,1 градусів.

У салоні – чотири «підвішені» сидіння, висока центральна консоль, мультифункціональне кермо, яке, як педалі, при переході в автономний режим руху ховається у передню панель. Ще одна цікава деталь – гарнітури змішаної реальності, які проєктують різноманітну інформацію для водія та пасажирів, наприклад, маршрут руху. Причому всі елементи проєкції інтерактивні, тобто керувати ними можна просто проводячи пальцем по повітрю.

Розроблено концепт Audi Activesphere дизайн-студією компанії у Малібу, штат Каліфорнія. Серійного продовження він не матиме. Як і три попередні шоу-кари — Skysphere, Grandsphere та Urbansphere — «позашляховик-пікап» демонструє майбутнє безпілотного електромобіля.

Як раніше повідомляв Autogeek, виробництво першого польського електромобіля Izera відкладається.

За матеріалами: Audi

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version