На початку року компанія Apple відмовилася від розробки власного електромобіля, хоча інвестувала за останні 10 років у проект приблизно 10 млрд доларів. За даними Bloomberg, співпраця Apple і BYD допомогла останній створити досконаліші тягові акумулятори для електромобілів.
За словами представників Bloomberg, співпраця Apple і BYD у сфері створення більш досконалих тягових акумуляторів розпочалася 2017 року, і вона була зосереджена на оптимізації конструкції батареї та технології пакування “комірок” в межах батареї. Принаймні, Apple поділилася з BYD деякими ідеями в цій сфері, включно з оптимізацією системи охолодження тягових батарей.
Щодо хімічного складу акумуляторів особливо революційних ідей висловлено не було, а тому BYD будувала свою стратегію навколо типу LFP, що поєднують літій з фосфатом заліза. Альянс компаній ставив перед собою завдання збільшення запасу ходу електромобіля без підзарядки.
При цьому спочатку, як стверджує Bloomberg, компанія Apple розраховувала застосувати спільно розроблені з BYD технології при виробництві тягових батарей для фірмового електромобіля. Надалі шляхи компаній розійшлися, і Apple на пізніх етапах орієнтувалася на інших постачальників тягових батарей, але в підсумку повністю відмовилася від ідеї випускати електромобілі.
За інформацією Bloomberg, ті чи інші напрацювання, досягнуті в рамках проєкту зі створення електромобіля, Apple змогла використовувати при створенні гарнітури доповненої реальності Vision Pro і нейронного процесора для інших своїх пристроїв. Не виключено, що накопичений досвід надалі допоможе Apple створювати побутових роботів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, суббренд BYD представив розкішний електричний седан.