Американський стартап Rivian перевершив очікування аналітиків ринку. У другому кварталі 2023 року компанія поставила на ринок 12 640 автомобілів, на 50% більше, ніж у першому. Тоді як аналітики прогнозували близько 11 тисяч.
Продовжуючи нарощувати виробництво, стартап також підвищує прибутковість та ефективність капіталу. Зокрема, Rivian розширює можливості оптимізації накладних витрат та виробничих операцій. Також компанія впроваджує компоненти власного виробництва, такі як трансмісія та літій-залізо-фосфатні (LFP) акумуляторні блоки. Це дозволило значно зменшити витрати на кожен випущений автомобіль.
Як повідомляється, у другому кварталі 2023 року валовий прибуток Rivian на один автомобіль виріс на 35 000 доларів порівняно з першим кварталом. Таким чином, загальні збитки склали 32 595 доларів на одиницю проти 67 329 доларів у першому кварталі цього року та 157 000 доларів у першому кварталі 2022 року.
У світлі таких успіхів керівництво стартапу збільшило річний план виробництва на 2000 одиниць, до 52 000 автомобілів. Для порівняння, у 2022 році Rivian випустила 24 337 електромобілів.
На думку генерального директора компанії Р. Дж. Скарінджа (RJ Scaringe), ситуація складається настільки добре, що незважаючи на кілька майбутніх великих проєктів, до 2025 року їм не доведеться залучати сторонній капітал. Один із таких проєктів – новий завод у Джорджії вартістю 5 млрд доларів, на якому збиратимуть моделі нової лінійки R2.
Після публікації фінансових результатів стартапу за другий квартал аналітик Wedbush Ден Айвз, відомий своїми репортажами про Tesla, сказав, що вважає Rivian «одним із основних гравців на ринку електромобілів у наступному десятилітті». На його думку, 2024 рік буде для компанії ще успішнішим.
Як раніше повідомляв Autogeek, Amazon починає експлуатацію одразу 300 електричних фургонів Rivian у Європі.
За матеріалами: Electrek