Китайська компанія NIO, яка займається розробкою та виробництвом автомобілів з електричними силовими установками, може зайняти до 30% ринку дорогих електрокарів.
Аналітики американського фінансового холдингу JP Morgan розгледіли в китайській компанії NIO величезний потенціал.
«Ця компанія коштує того, щоб в неї вкладати гроші», – йдеться у звіті, розісланому клієнтам холдингу.
За оцінками JP Morgan, до 2025 року NIO може зайняти близько 7% ринку легкових електромобілів та близько 30% ринку електромобілів преміум-класу. Що робить її потенційною загрозою американської Tesla, частка якої на ринку електрокарів за підсумками 2020 року, ймовірно, складе 28%. Зауважимо, що всі електрокари Tesla відносяться до преміального сегменту. У перспективі, через п’ять років ці дві компанії розділять між собою ринок преміальних електромобілів.
Вчора акції NIO на Нью-йоркській фондовій біржі подорожчали до 44 доларів і, як стверджують в JP Morgan, це ще не межа. Цікаво, що маловідомій за межами Китаю компанії вже вдалося обійти за рівнем капіталізації BMW.
Секрет успіху NIO в ставці на оренду акумуляторів, що дозволило значно знизити стартові ціни на автомобілі. Клієнти зможуть купувати електрокари марки без акумуляторної батареї і брати її на прокат. Бізнес-модель «акумулятор як послуга» (BaaS) компанія запустила в серпні цього року.
Як раніше повідомляв Autogeek, NIO випустила акумулятор на 100 кВт/год для своїх електромобілів й запропонувала на нього підписку.