Водневий баггі візьме участь у щорічній мексиканській гонці по бездоріжжю Baja 1000.
Представляючи новинку, засновник компанії Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) кінопродюсер Джеймс Глікенхаус, назвав болід «електричним гоночним автомобілем Baja 1000 на надкріогенних водневих паливних елементах», який «змінить цей світ».
«У світі ще немає жодного батарейного електромобіля, який зміг би успішно брати участь у Baja 1000. Коли люди побачать, як цей автомобіль бере участь у гонці Baja 1000 та фінішує, вони зрозуміють, що наша модель з нульовим рівнем викидів може безпечно пересуватися найсуворішим бездоріжжям і заправлятись серед пустелі на наших оригінальних заправках. Це змінить світ», – сказав він.
Glickenhaus Hydrogen Boot побудований на базі баггі Baja Boot, що з першою зайняв призове місце у своєму класі на Baja 1000 у 2019 році, але на відміну від базової моделі оснащений водневою паливною установкою.
Концепт, автомобіля, який може стати першим водневим болідом на мексиканських пустельних перегонах, компанія показала наприкінці 2021 року, але технічні характеристики не оголошені. Наразі ситуація не змінилася – жодних даних про силову установку баггі немає. У SCG розраховують, що встановлена у вантажному відсіку воднева система забезпечить запас ходу близько 1000 км.
Надалі компанія випустить дорожню версію Hydrogen Boot, в якій будуть використані інженерні розробки для створення системи кріогенного водню, паливних елементів та фірмової заправки. Також компанія побудує власну заправну інфраструктуру для своїх водневих автомобілів.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Lexus показали водневий баггі з традиційним ДВЗ.
За матеріалами: InsideEVs