Menu
in

Американці створили ідеальний образ електромобіля: що він повинен мати та уміти

UAW Local 5960 member Kimberly Fuhr inspects a Chevrolet Bolt EV Thursday, May 6, 2021 during vehicle production at General Motors Orion Assembly Plant in Orion Township, Michigan. (Photo by Steve Fecht for Chevrolet)

Понад 70 відсотків американських споживачів розглядають можливість придбання електромобіля в найближчому або віддаленому майбутньому.

Нове дослідження показує, що автовиробники втрачають у середньому близько 6000 доларів на кожному електромобілі, який вони продають за 50 000 доларів. При цьому клієнти вимагають від нових електромобілів все більше й більше.

Дослідження BCG показує, що нова хвиля споживачів електромобілів готова купувати авто на електротязі, але їм потрібен транспортний засіб, який можна заряджати за 20 хвилин, матиме запас ходу у 563 км і коштуватиме приблизно 50 000 доларів, або менше.

Компанія BCG знайшла лише один автомобіль на ринку, який задовольняє всім переліченим вище бажанням споживачів. Мова йде про Hyundai Ioniq 6 SE RWD Long Range. Доброю новиною є те, що наступне покоління електромобілів не за горами, і вони зможуть задовольнити багато з цих потреб.

Але все-таки, згідно з опитуванням, зробити електромобіль, який буде прибутковим у 50 000 доларів, буде важко. Дослідники нещодавно підрахували, що вдосконалення технології виробництва може допомогти зробити електромобілі дешевшими у виробництві, ніж автомобілі з внутрішнім згорянням, до 2027 року.

На думку експертів, наступне покоління споживачів електромобілів буде дуже схожим на сьогоднішніх покупців електромобілів. Однак вони матимуть вищі очікування від своїх транспортних засобів і менше піклуватимуться про особливості електромобілів – правильну та корисну зарядку, мінімальну експлуатацію в холод тощо.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis може почати випуск китайських електромобілів у Європі.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version