Понад 70 відсотків американських споживачів розглядають можливість придбання електромобіля в найближчому або віддаленому майбутньому.
Нове дослідження показує, що автовиробники втрачають у середньому близько 6000 доларів на кожному електромобілі, який вони продають за 50 000 доларів. При цьому клієнти вимагають від нових електромобілів все більше й більше.
Дослідження BCG показує, що нова хвиля споживачів електромобілів готова купувати авто на електротязі, але їм потрібен транспортний засіб, який можна заряджати за 20 хвилин, матиме запас ходу у 563 км і коштуватиме приблизно 50 000 доларів, або менше.
Компанія BCG знайшла лише один автомобіль на ринку, який задовольняє всім переліченим вище бажанням споживачів. Мова йде про Hyundai Ioniq 6 SE RWD Long Range. Доброю новиною є те, що наступне покоління електромобілів не за горами, і вони зможуть задовольнити багато з цих потреб.
Але все-таки, згідно з опитуванням, зробити електромобіль, який буде прибутковим у 50 000 доларів, буде важко. Дослідники нещодавно підрахували, що вдосконалення технології виробництва може допомогти зробити електромобілі дешевшими у виробництві, ніж автомобілі з внутрішнім згорянням, до 2027 року.
На думку експертів, наступне покоління споживачів електромобілів буде дуже схожим на сьогоднішніх покупців електромобілів. Однак вони матимуть вищі очікування від своїх транспортних засобів і менше піклуватимуться про особливості електромобілів – правильну та корисну зарядку, мінімальну експлуатацію в холод тощо.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis може почати випуск китайських електромобілів у Європі.