Для нових автомобілів нові норми почнуть діяти з липня 2022 року.
Європейський Союз збільшив вимоги до безпеки транспортних засобів. Зокрема, всі нові моделі автомобілів, випущені на європейський ринок з липня 2022 року, повинні бути оснащені розширеними функціями безпеки.
До них відносяться технології для визначення втоми та відволікання уваги водія, посилена зона зіткнення з метою зниження ризику травм пішоходів та велосипедистів, а також системи, спрямовані на зменшення сліпих зон вантажівок та автобусів.
До списку обов’язкових увійшли:
- система автоматичного екстреного гальмування (Advanced emergency braking) в фургонах та легкових автомобілях;
- алкогольний блокувальник (Alcohol interlock installation facilitation) у легкових автомобілях, фургонах, вантажівках та автобусах;
- система контролю сонливості та уваги водія в легкових автомобілях, фургонах, вантажівках та автобусах;
- система розпізнавання/запобігання відволікання уваги водія у легкових автомобілях, фургонах, вантажівках та автобусах;
- реєстратор даних про аварії (Event (accident) data recorder) в легкових автомобілях, фургонах, вантажівках та автобусах (так звана “чорна скринька”);
- система автоматичної активації аварійної сигналізації при екстреному гальмуванні в легкових автомобілях, фургонах, вантажівках і автобусах;
- інтелектуальна система утримання швидкості (Intelligent speed assistance) в легкових автомобілях, фургонах, вантажівках і автобусах;
- асистент утримання в смузі руху (Lane keeping assist) в фургонах і легкових автомобілях;
- камера заднього виду (Reversing camera or detection system) в легкових автомобілях, фургонах, вантажівках і автобусах;
- захист водія та пасажирів від бокового удару (Pole side impact occupant protection) в легкових автомобілях і фургонах;
- система контролю тиску в шинах у фургонах, вантажівках та автобусах;
- збільшення зони удару голови пішоходів і велосипедистів – захисне скло на випадок аварії (Head impact zone enlargement for pedestrians and cyclists – safety glass in case of crash) в легкових автомобілях і фургонах;
- поліпшені ремені безпеки в легкових автомобілях та фургонах;
- виявлення та попередження вразливих учасників дорожнього руху спереду та збоку від транспортного засобу для вантажівок і автобусів.
Нові заходи повинні допомогти значно скоротити кількість загиблих і травмованих на дорогах ЄС та допомогти в досягненні нульового рівня смертельних випадків та серйозних травм до 2050 року («Vision Zero»).
Як раніше повідомляв Autogeek, Polestar розбили свій електромобіль, щоб показати роботу його систем безпеки.