Menu
in

Алюмінієвий корпус і максимальна швидкість 185 км/год: у Данії побудували 1280-сильний електричний човен

Перший примірник Sarvo 37 буде готовий у травні цього року. Цінник обіцяє бути значним.

Датська компанія Sarvo Marine представила 11,3-метровий човен з електроприводом – Sarvo 37. Новинка спроектована Йонасом Воссом, технічним директором Sarvo Marine і колишнім керівником відділу електричних силових установок у Koenigsegg Automotive.

Як стверджують у компанії, зовнішність Sarvo 37 натхнена гіперкаром і поєднує в собі «скандинавський мінімалізм та яскравий індивідуалізм». Триступеневий корпус з V-подібним носом, що нагадує бритву, виконаний в дусі старовинних датських тральщиків та виготовлений з алюмінію, який на 60% складається з переробки. Він не вимагає особливого обслуговування, не схильний до корозії та міцніший корпуси зі скловолокна.

У рух човен вагою 4780 кг призводить електродвигун потужністю 1280 к.с., що дозволяє при сприятливих умовах розганятися до 185 км/год. Харчується двигун від акумуляторної батареї ємністю 350 кВт•год, яка заряджається від системи Nerve Smart всього за годину. Повна зарядка батареї від пристрою на 60 кВт займає 5,5 годин, від мережі на 400 В – до 15 годин, а від побутової розетки на 230 В – до 47 годин. Повного заряду батареї вистачає на 160 км шляху. При необхідності можна вручну підключити аварійне джерело живлення.

Для оздоблення палуби використана штучна деревина, яка на 80% складається з перероблених матеріалів, включаючи виловлений з океану пластик. Покупці можуть обирати з різних відтінків тикового дерева. Капітанські крісла та диван обтягнуті штучною шкірою. Також в лаундж-зоні на палубі встановлено холодильник для напоїв під сидінням та окремий холодильник для шампанського.

У каюті під палубою – двоспальне ліжко з вбудованою індукційної зарядкою для мобільних пристроїв. Повноцінного камбузу на судні немає, але є кавовий столик та туалет.

Як раніше повідомляв Autogeek, Renault показала перший електричний човен, оснащений батареями повторного використання.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version