Спортивний підрозділ Mercedes-AMG анонсував прем’єру суперліфтбека GT 63 E Performance.
Офіційно довгоочікувану новинку представлять на автосалоні IAA MOBILITY 2021 Мюнхені, який пройде 7-12 вересня. Як пише видання Carscoops, суперліфтбек стане найпотужнішим серійний автомобілем марки, не рахуючи спортивний гіперкар Mercedes-AMG Project One з повноцінною гібридною технологією Formula 1.
Mercedes-AMG GT 63 E Performance укомплектований 4,0-літровим V8 з подвійним турбонаддувом, який працює разом з електродвигуном, розташованим на задній осі. Електричний «додаток» інтегрований з двоступеневою коробкою передач з електричним перемиканням та заднім диференціалом підвищеного тертя з електронним управлінням. Віддача силової установки – 831 к.с. та 1400 Нм крутщего моменту. Ще 14 к.с. видає стартер-генератор з ремінним приводом.
З місця до 100 км/год суперседан прискорюється всього за 2,9 секунди та розвиває максимальну швидкість 316 км/год. Витрата палива заявлена на рівні 8,6 л на 100 км. Електродвигун живиться від акумуляторної батареї ємністю 6,1 кВтг. Маса акумуляторного блоку, який складається з 560 комірок, всього 89 л. Для підтримки оптимальної робочої температури – 45 °C – в батареї використовується спеціальна охолоджуюча рідина (приблизно 14 літрів), яка омиває всі 560 комірок. Вбудований зарядний пристрій змінного струму на 3,7 кВт підтримує зарядку від швидкісних терміналів. На електротязі седан може проїхати всього 12 км.
У їздової електроніки сім режимів: Electric, Comfort, Sport, Sport +, Race, Slippery та Individual. Найцікавіший з них – Slippery (слизький). В цьому режимі потужність знижується, а крутний момент утримується на одному рівні для забезпечення стійкості на слизькій дорозі. При цьому повністю електричний режим водіння та система рекуперації (зазвичай доступно 4 рівні роботи) відключені.
Всі модифікації Mercedes-AMG GT 63 E Performance стандартно оснащені багатокамерною пневмопідвіскою AMG Ride Control + та карбон-керамічними гальмами (диски діаметром 420 мм та шестипоршневі супорти – на переній осі та 380-міліметрові диски і однопоршневі супорти – на задній).
Від стандартнього чотирьохдверного GT63 модифікація E Performance візуально відрізняється спеціальними значками, заглушкою на задній панелі та розробленими фахівцями AMG легкославними колісними дисками діаметром 20 або 21 дюйм.
У салоні з відмінностей – спортивне рульове колесо з сенсорними поверхнями і особлива графіка дисплея інформаційно-розважальної системи, візуализуюча потік потужності системи приводу.
На ринок Mercedes-AMG GT 63 E Performance вийде в якості моделі 2023 року. Цінник суперседана поки не озвучено. Передбачається, що він стане однією з найдорожчих моделей марки.
Як раніше повідомляв Autogeek, автомобілі Mercedes-Benz навчилися попереджати один одного про вибоїни на дорозі.