Menu
in

800 км в “базі” і 1100 км в “топі”: електромобіль Hozon Neta S вразив запасом ходу

Компанія Hozon Auto в рамках Шанхайського автосалону презентувала серійний седан Neta S (він же Nezha S).

Електромобіль створили на базі концепту Eureka 03 2020 року. 

Від свого попередника серійна модель відрізняється досить сильно – її зовнішність спростилася, а от про начинка лишилася практично незмінною.

Так, автівка має ​​автономність четвертого рівня (автоматичне керування, віддалений виклик, безпілотна парковка), з трьома лідарами, п’ятьма радарами міліметрового діапазону й шістьма камерами високої чіткості, архітектуру SOA (Service Oriented Architecture), мережу 5G та оновлення програмного забезпечення “повітрям”.

Електромобіль побудований на спеціально створеній платформі – на її розробку Hozon витратив два мільярди юанів. Платформа базується на підвісці на подвійних поперечних важелях, що розташовані спереду, та багаторичажці позаду.

В компанії зазначили, що з місця до 100 км/год автівка розганяється всього за 3,9 с. 

Про ємність акумулятора нічого невідомо, однак зазначається, що у моделі буде базова версія з запасом ходу в 800 км і виконання з «розширеним діапазоном» на 1100 км (цикл не вказано, але китайці зазвичай використовують NEDC). 

Швидка зарядка акумулятора можлива при потужності до 240 кВт. Перші п’ять хвилин зарядки дають 150 км пробігу, а поповнення заряду до 80% вимагає всього 20 хвилин.

В серію Neta S запустять вже у другій половині року. Стартова ціна поки не оголошена, але вона буде в районі 200 000 юанів (30 899 доларів).

Як раніше повідомляв Autogeek, китайська компанія Wuling Automobile вирішила продовжити успіх компактного електричного хетчбека Wuling HongGuang Mini EV, який зумів відвоювати титул найпопулярнішого електромобіля в світі у Tesla Model S.

За матеріалами: drive.ru

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version