На початку 2022 року на ринку з’явиться новий представник сімейства електричного Mercedes-EQ – Mercedes-Benz EQE.
Новинка побудована на одній платформі з флагманським седаном Mercedes-Benz EQS й, фактично, являється його зменшеною версією. При цьому EQE відрізняється оригінальною чорною передньою панеллю електричного суббренду та оптикою.
Габарити моделі: в європейській версії – 4946 x 1961 x 1512 мм, в американській – 4995 х 1961 х 1513 мм. Розмір колісної бази – 3120 мм, на 90 мм менше, ніж у EQS, а різниця у довжині складає 270 мм на користь останнього. При цьому коефіцієнт аеродинамічного опору в обох седанів – 0,20.
У базовій комплектації Mercedes-Benz EQE запропонує роздільні цифрову панель приладів та мультимедійну систему, а за доплату їх місце займе «гіперекран», який об’єднав в одне ціле 12,3-дюймовий водійський монітор, 17,7-дюймові центральний дисплей і ще один екран діагоналлю 12,3 дюйма для переднього пасажира.
Також за доплату запропоновані адаптивна пневмопідвіска, повнокероване шасі з кутом повороту задніх коліс до 10 градусів та широкий набір електронних асистентів.
На автошоу у Мюнхені компанія привезла задньопривідну модифікацію Mercedes-Benz EQE з одним двигуном потужністю 292 к.с. (530 Нм) та батареєю на 90,6 кВт•год. За попередніми розрахунками, від 0 до 96 км/год новий електроседан зможе прискорюватися за 5,6 секунди, максимальна швидкість складе 209 км/год, а запас ходу – 660 км в вимірювальному циклі WLTP. Батарея підтримує зарядку струмом потужністю 170 кВт. За заявою виробника, від терміналу на 110 кВт батарея седана поповнюється від 10 до 80% за 31 хвилину.
Пізніше обіцяна повнопривідна версія з додатковим мотором на передній осі, але подробиць про такий седан поки немає. На ринку Mercedes-Benz EQE доведеться конкурувати з Tesla Model S, Porsche Taycan, Audi e-tron GT, Lucid Air та BMW i4.
Як раніше повідомляв Autogeek, Mercedes-Benz EQG показали на публіку.
За матеріалами: Mercedes