Menu
in

600 км запасу ходу й вантажопідйомність 4 тонни: REE Automotive представила платформу P7 для комерційного електротранспорту

Компанія REE Automotive в рамках виставки CES 2022 оголосила про початок випробувань своєї абсолютно нової платформи для електромобілів.

Новинка під назвою P7 була спеціально створена для комерційних транспортних засобів та фургонів.

Платформа була розроблена на основі специфікацій однієї з найбільших у світі компаній доставки. P7 орієнтована на ринок доставки в США.

Випробовувати технологію REE Automotive будуть у Великобританії та Тель-Авіві, орієнтовний запас ходу майже 600 км (без 5 кілометрів, – ред.); максимальна швидкість 128 км на годину, що дозволяє проводити випробування платформи на шосе; вантажопідйомність близько 4 тонн.

REE стверджує, що нова платформа P7 може перевозити на 35% більше посилок, ніж аналогічні комерційні транспортні засоби, що еквівалентно перевезенню близько 30 пасажирів. Як і попередні платформи, P7 буде мати технологію REEcorner і X-by-Wire, що дозволить кожному колесу рухатися незалежно, водночас забезпечуючи покращену динаміку водіння та безпеку для водіїв.

Крім того, P7 використовуватиме вищезгадану функцію Battery-as-a-Service (BaaS), Daas і швидку заміну REEcorner, щоб допомогти зберегти загальну вартість експлуатації (TCO) якомога нижчою для майбутніх клієнтів автопарку. 

«Головною ідеєю платформи P7 є дизайн, безпека та функціональність комерційних автомобілів. Відповідно до нашого бачення забезпечення повної модульності та універсальності, цю платформу можна налаштувати в різних розмірах та оптимізувати для відповідності конкретному використанню. P7 використовуватиме можливості REE-Hitachi для впровадження інтелекту та ефективної аналітичної інформації щодо операцій флоту та надання власникам автопарків повної видимості над їхніми операціями, що дасть змогу швидше вийти на ринок й знизити загальні витрати», – зазначив співзасновник і генеральний директор REE Automotive Даніель Барел.

Перші прототипи платформи P7 надійдуть клієнтам вже цього квартала, після чого розпочнуться попередні випробування.

Як раніше повідомляв Autogeek, Volvo Cars та китайський конгломерат Didi Chuxing в особі підрозділу DiDi Autonomous Driving підписали угоди про співпрацю, в рамках якої створять роботаксі на новій апаратній платформі для автономного руху – DiDi Gemini.

За матеріалами: electrek.co

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version