Menu
in ,

600 км на одному заряді: компанія Modern Auto презентувала свою першу модель «бюджетного» електромобіля

У Китаї почався прийом замовлень на електрохетчбек Modern in.

Молода китайська компанія Modern Auto, заснована у грудні 2018 року у провінції Цзянсу, вивела на ринок свою першу модель — електричний хетчбек Modern in, який дебютував восени 2020 року під ім’ям Modern A.

На рідному ринку марки хетчбек запропонований у двох модифікаціях, які відрізняють тільки запасом ходу — 420 та 610 км у циклі NEDC. Обидві укомплектовані електродвигуном, що видає 160 к.с. та 280 Нм крутного моменту. Час прискорення з місця до 100 км/год — 7,9 секунд. Максимальна швидкість — 160 км/год.

Габаритна довжина хетчбека — 4473 мм, ширина — 1822 мм, висота — 1538 мм. Розмір колісної бази — 2710 мм. Багажник електромобіля вміщує 407 літрів вантажу. Споряджена маса — 1535 кг.

У салоні двоспицеве мультифункціональне рульове колесо, сидіння з інтегрованими підголівниками та підігрівом, цифрова панель приладів (діагональ не називається) та 15-дюймова мультимедійна система з голосовим управлінням. У розпорядженні переднього пасажира окремий тачскрін для управління мультимедіа та клімат-контролем.

У кузовний палітрі чотори відтінки – червоний, синій, чорний та зелений. Над головами у пасажирів панорамний дах площею 1,8 м². Уже «в базі» хетчбек може запропонувати висувні дверні ручки та шини розмірністю 205/55 R17.

У списку систем активної безпеки та допомоги водієві антиблокування гальм (ABS), електронна система стабілізації (ESP), шість подушок безпеки, автоматичне гальмування, адаптивний круїз-контроль, розпізнавання дорожніх знаків та функція контролю тиску у шинах.

На китайському ринку прийом попередніх замовлень на Modern in вже оголошений. Версію з запасом ходу 420 км оцінили у 125 800 юнів ($19 490), версію, здатну проїхати без підзарядки 610 км — у 145 000 юанів ($22 465).

Серійне виробництво электромобіля налагодили на заводі Modern Auto в Яньчені (Китай). Очікується, що другим ринком електрохетчбека буде Австралія.

Як раніше повідомляв Autogeek, китайський виробник скутерів випустив свій перший електромобіль.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version