Menu
in

500 км без підзарядки: Volkswagen змінив ім’я кросовера ID.CROZZ на ID.4 та запускає в серію

Volkswagen перетворив концепт ID. CROZZ в серійну версію ID.4.

В рамках онлайн-трансляції Женевського автосалону німці детально розповіли про майбутню автівку.

Розроблену на платформі МЕВ модель ID.4 планують запустити в серію вже в цьому році. Продавати його будуть на ринки Європи, Китаю та США.

“Аеродинаміка автомобіля знижує коефіцієнт лобового опору, і це збільшить дальність пробігу ID.4 на одній зарядці до 500 кілометрів”, – зазначив головний операційний директор бренду Volkswagen Ральф Брандштеттер.

Спочатку у виробництво запустять модель з заднім приводом, а версію з переднім почнуть складати трохи пізніше.

Високовольтна акумуляторна батарея розташована поруч з центром днища, щоб створити низький центр тяжіння і оптимальну динаміку руху, а також надзвичайно збалансований розподіл навантаження на вісь.

ID.4 пропонує багато внутрішнього простору завдяки своїй компактній електроприводній технології. 

Електромобіль працює в основному з використанням сенсорних поверхонь і інтелектуального, інтуїтивно зрозумілого голосового управління.

Для Volkswagen, ID.4 і ID.3 представляють важливі віхи в прагненні бренду стати повністю вуглецево-нейтральним до 2050 року. Саме це зазначено в Паризькій кліматичній угоді.

В компанії розробили плани по скороченню викидів CO2 на третину до 2025 року. Volkswagen зараз інвестує мільярд євро в електрифікацію свого модельного ряду, одночасно пропонуючи все більше гібридних автомобілів.

Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen зіткнувся з проблемами в програмній платформі електричного хетчбеку ID.3. Модель має вийти на ринок влітку 2020-го і німці швидко намагаються приборкати неслухняний код.

По матеріалах: electriccarsreport.com.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version