Volkswagen перетворив концепт ID. CROZZ в серійну версію ID.4.
В рамках онлайн-трансляції Женевського автосалону німці детально розповіли про майбутню автівку.
Розроблену на платформі МЕВ модель ID.4 планують запустити в серію вже в цьому році. Продавати його будуть на ринки Європи, Китаю та США.
“Аеродинаміка автомобіля знижує коефіцієнт лобового опору, і це збільшить дальність пробігу ID.4 на одній зарядці до 500 кілометрів”, – зазначив головний операційний директор бренду Volkswagen Ральф Брандштеттер.
Спочатку у виробництво запустять модель з заднім приводом, а версію з переднім почнуть складати трохи пізніше.
Високовольтна акумуляторна батарея розташована поруч з центром днища, щоб створити низький центр тяжіння і оптимальну динаміку руху, а також надзвичайно збалансований розподіл навантаження на вісь.
ID.4 пропонує багато внутрішнього простору завдяки своїй компактній електроприводній технології.
Електромобіль працює в основному з використанням сенсорних поверхонь і інтелектуального, інтуїтивно зрозумілого голосового управління.
Для Volkswagen, ID.4 і ID.3 представляють важливі віхи в прагненні бренду стати повністю вуглецево-нейтральним до 2050 року. Саме це зазначено в Паризькій кліматичній угоді.
В компанії розробили плани по скороченню викидів CO2 на третину до 2025 року. Volkswagen зараз інвестує мільярд євро в електрифікацію свого модельного ряду, одночасно пропонуючи все більше гібридних автомобілів.
Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen зіткнувся з проблемами в програмній платформі електричного хетчбеку ID.3. Модель має вийти на ринок влітку 2020-го і німці швидко намагаються приборкати неслухняний код.
По матеріалах: electriccarsreport.com.