Daimler Trucks зібрав перші прототипи акумуляторно-електричної далекобійної вантажівки eActros LongHaul й вже цього року планує випробувати їх на дорогах загального користування.
eActros – це важка електрична вантажівка для розподільчого транспорту, яка постачається з кінця лютого 2022 року. Візуально цю модель важко відрізнити від знайомого Actros з дизельним двигуном.
У вересні 2020 року компанія Daimler Trucks представила перший протопип eActros LongHaul з аеродинамічно оптимізованою передньою частиною. Електрична 40-тонна вантажівка для далекомагістрального сегмента буде готова до серійного виробництва в 2024 році, а запас її ходу складе 500 км.
За даними Daimler Truck, перші прототипи цієї моделі вже готові й наразі проходять початкові випробування. А до кінця поточного року їх виведуть на тести на дороги загального користування.
Попри це в Daimler Truck так і не показали живі фото автівок, є лише рендери, яким уже майже півтора роки. Також немає додаткових подробиць щодо системи електроприводу та акумулятора.
Виробник також приховує подробиці про інші модифікації eActros. Daimler Truck лише наголошує, що готуються «додаткові варіанти eActros». Тож, ймовірно, будуть інші варіанти, окрім eActros 300 та eActros 400. Наразі два доступні варіанти відрізняються за ємністю акумулятора: 300 має три акумуляторні блоки загальною ємністю 112 кВт-год, а 400 – чотири. Кожен модуль забезпечує стандартну дальність близько 100 кілометрів. У Daimler Truck не уточнюють, чим нові варверсіїіанти відрізнятимуться від двох уже відомих.
Але відомо, що eActros з квітня оснащується другим поколінням MirrorCam. Передбачається, що це покращить відображення та безпеку, оскільки «тепер перспектива MirrorCam ще більше схожа на перспективу знайомого скляного дзеркала».
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Daimler Truck та її американський бренд Freightliner представили серійну версію повністю електричної вантажівки eCascadia.
За матеріалами: electrive.com