Електромобіль у стилістиці автомобілів початку 20-го століття можна буде придбати тільки у Японії.
Японська фірма Blaze побудувала електромобіль в стилістиці автомобілів 1930-х – 1960-х років. Свій продукт розробники називають пристроєм «ретро-майбутнього», який поєднує класичний дизайн, успадкований від тієї епохи, з сучасними електромобільними технологіями.
У ретро-електромобіля під лаконічною назвою EV Classic витягнутий капот, круглі світлодіодні фари та великі спіцьовані колісні диски в стилістиці класичних британських спорткарів під «мотоциклетними» колісними арками.
У відритому салоні – класичне рульове колесо та водійське сидіння з високою спинкою. На вибір запропоновано чотири відтінки кузова: сріблястий, чорний, димчасто-зелений та містичний червоний.
Габаритна довжина ретро-кара – 2330 мм, ширина – 1170 мм, висота – 1160 мм. Споряджена маса – 200 кг.
Зареєстрований EV Classic як міні-автомобіль мопед. У рух його приводить двигун, який розвиває всього 4 к.с. та 28 Нм крутного моменту. Ємність 20-кілограмового акумулятора не уточнюється, але на одному заряді ретро-кар може проїхати до 50 км. Заряджається батарея від побутової розетки на 100 В. Максимальна швидкість – 50 км/год.
EV Classic оснащений сучасними дисковими гальмами і диференціалом, який забезпечує «інтуїтивне проходження поворотів». У списку опцій чохол для автомобіля, запасні акумулятор та адаптер змінного струму, а також сумка для них.
Цінник ретро-електромобіля стартує від 880 тисяч ієн (близько 7000 євро). Компанія Blaze забезпечить гарантійне обслуговування автомобіля (гарантія 6 місяців) та бере на себе реєстрацію номерних знаків. Придбати EV Classic можна тільки в Японії.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Японії хочуть подвоїти субсидії на електромобілі.