Компанія Hyundai представила нову модель суб-бренду Ioniq – електричний кросовер Ioniq 5.
Електрокроссовер Ioniq 5 – перша модель Hyundai Motor, побудована на платформі Electric-Global Modular Platform (E-GMP), розробленій для електричних моделей наступного покоління.
Габаритна довжина кросовера – 4635 мм, розмір колісної бази – 3000 мм, що обіцяє просторий салон, більший ніж у приблизно такого ж по довжині Hyundai Tucson 4 покоління.
На ринку новинку запропонують ву двох задньо- та двох передньопривідних версіях. Базовий Ioniq 5 з двигуном потужністю 170 к.с. та батареєю ємністю 58 кВт•год прискорюється з місця до 100 км/год за 8,5 секунди. Ще одна задньопривідна модифікація з двигуном потужністю 218 к.с. та батареєю на 72,6 кВт•год набирає «сотню» за 7,4 секунди.
Повнопривідна версія з базової батареєю та двома електродвигунами (спереду – 72 к.с., ззаду – 163 к.с.) прискорюється до 100 км/год за 6,1 секунди. Топовий Ioniq 5 з заднім мотором потужністю 211 к.с. та переднім 95 к.с. може похвалитися разгоном до 100 км/год за 5,2 секунди.
Максимальна швидкість всіх версій обмежена на 185 км/год. Розрахунковий запас ходу кросовера з батареєю на 72,6 кВт•год – близько 480 км.
Батарея Ioniq 5 підтримує швидкісну зарядки від терміналів постійного струму напругою 800В та потужністю до 350 кВт. При підключенні до такого терміналу батарея кросовера поповнюється від 10 до 80% ємності всього за 18 хвилин, а 5 хвилин вистачить для 100 км у вимірювальному циклу WLTP.
Старт серійного виробництво Ioniq 5 очікується до кінця 2021 року. Ціни поки не оголошені.
Як раніше повідомляв Autogeek, електричний автобус Hyundai спалахнув під час руху.