Menu
in ,

490 “коней” та 451 км без підзарядки: все про новий електричний кросовер Genesis GV60

Південнокорейська преміальна марка Genesis розкрила технічні характеристики нового електричного кросовера GV60.

Genesis GV60 побудований на одній платформі Hyundai Ioniq 5 та Kia EV6 – модульній архітектурі E-GMP, розробленій Hyundai Motor спеціально для електромобілів.

На ринку новинку запропонують у трьох модифікаціях, які відрізняються потужністю силової установки. При цьому акумуляторний блок один на всіх – 77 кВт•год. Наявність підтримки швидкісної зарядки дозволить заряджати батарею від 10 до 80% ємності всього за 18 хвилин.

Базова задньопривідна версія GV60 укомплектована одним мотором потужністю 228 к.с. зможе проїжджати без підзарядки 451 км.

Повнопривідна версія з двома електродвигунами сумарною потужністю 318 к.с. запропонує дальніть ходу у 400 км. Для топової модифікації Performance заявлено запас ходу у 370 км. У такого кросовера віддача двомоторної силової установки становить 435 к.с. Функція Boost короткочасно збільшує потужність до 490 к.с.

Genesis GV60 дісталася широка радіаторна решітка, «двоповерхова» оптика, висувні дверні ручки, новий логотип та камери замість традиційних дзеркал заднього виду, зображення з яких транслюється на мінідісплеї у салоні. Цифрова панель приладів і «мультімедійка» обєднані у один блок. На місці традиційного селектора перемикання коробки передач – кришталева півсфера, що світиться різними кольорами.

Ціни на новий електрокросовер поки не озвучені. Також невідомі терміни виходу моделі на ринок.

Як раніше повідомляв Autogeek, cуббренд Hyundai відмовиться від ДВЗ.

За матеріалами: Genesis

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version