BMW Group представила нові електричні кросовери BMW iX xDrive40 та BMW iX xDrive50.
Лінійка BMW iX – новий технологічний флагман BMW Group, що побудований на інноваційній компонентній базі.
У момент запуску BMW iX будуть доступні модифікації BMW iX xDrive40 і BMW iX xDrive50.
Потужність версії BMW iX xDrive40 становить понад 300 к.с. З місця до 100 км/год кросовер розганяється приблизно за 6 секунд, а запас ходу на одній зарядці перевищує 400 км (за циклом WLTP).
Модифікація BMW iX xDrive50 оснащена силовою установкою потужністю понад 500 к.с., що забезпечує прекрасні динамічні показники – менше 5 секунд від 0 до 100 км/год, а запас ходу складає понад 600 км.
Компонентна база BMW eDrive п’ятого покоління включає в себе електродвигуни, трансмісію, силову електроніку, технологію швидкісної зарядки і високовольтну батарею. ККД силової установки не тільки на 30% перевищує показники ефективності електричних двигунів попередніх поколінь, а й перевершує характеристики конкурентів.
У модифікації BMW iX xDrive40 ємність батареї перевищує 70 кВтгод, а гранична потужність зарядки досягає 150 кВт. В той час як енергоємність батареї BMW iX xDrive50 становить понад 100 кВтгод, а максимальна потужність зарядки – 200 кВт.
На станціях швидкої зарядки постійним струмом новітній BMW iX здатний заповнити заряд батареї з 10% до 80% ємності всього за 40 хвилин. А десятихвилинна зарядка за допомогою швидкісного терміналу збільшить запас ходу BMW iX xDrive40 на 90 км, а версії BMW iX xDrive50 – на 120 км.
BMW iX оснащується декоративними елементами BMW i Blue у стандартній комплектації. У фірмовому синьому кольорі виконані емблеми BMW на капоті і багажних дверях, окантовка повітроводів на передньому бампері, смуги на порогах та аеродинамічні елементи в нижній частині заднього бампера. Ці дизайнерські акценти впевнено заявляють про екологічно чисту концепцію BMW iX.
Виразна решітка радіатора BMW, виготовлена з використанням лазерної технології, служить інтелектуальною панеллю з вбудованими датчиками, камерами і радаром для передових систем допомоги водієві.
Одне з ключових рішень – конструкція кузова з використанням високоміцних сталей, алюмінієвого каркаса і структури Carbon Cage. Компоненти боковин кузова виконані з CFRP-пластика, а панель капота і рама заднього скла виготовлені за новою технологією з армованого вуглеволокна термопластика CFRTP. При зниженій вазі силова структура відрізняється високою міцністю і жорсткістю на кручення, що покращує маневреність і підвищує рівень захисту пасажирів.
В інтер’єрі BMW iX широко застосовуються перероблені матеріали і природна сировина. Серед них – вдруге використовувані пластик і алюміній, деревина з сертифікатом FSC, а також покриття для підлоги і килимки з нейлону Econyl, отриманого шляхом переробки рибальських сіток і пластика. Шкіра оброблена екстрактом оливкових листя замість традиційних речовин для дублення.
Атмосфера комфорту досягається завдяки вигнутій приладовій панелі BMW Curved Display, новим сидінням з вбудованими підголівниками та панорамним скляним дахом, а також великим простором салону в цілому.
Важлива частина кокпіта BMW iX – проекційний дисплей нового покоління. Безрамкова конструкція робить проектор дисплея прихованим від очей водія. На лобове скло виводяться ключові дані про поїздку: швидкість автомобіля, повідомлення систем діагностики, попередження електронних асистентів, маршрутні інструкції та мультимедійний контент.
Водій візуально сприймає підказки проекційного екрану так, немов вони розташовані в трьох метрах перед автомобілем, що дозволяє зчитувати інформацію, не напружуючи зір.
BMW iX має автоматичний двозонний клімат-контроль у стандартній комплектації. Опціонально пропонуються чотиризонна кліматична система й ефективний обігрів центральної консолі, дверних панелей, підлокітника і керма.
В Україні новинка очікується вже цієї осені.
Як раніше повідомляв Autogeek, німці презентували свою нову електричну модель – серійний варіант седану BMW i4.